Gressenke

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Da har samboeren reist ut på siste jobbtur før fødselen.. håper de neste 14 dagene går kjapt, for det er ganske forferdelig å være alene.

Idag var det ekstra tungt, sikkert fordi jeg er hormonell fra før av. Men har blitt endel tårer siden han reiste kl 09.

Uff, skjønner deg godt :) sender en god klem og håper de neste ukene går fort <3

Sikkert et kjipt tidspunkt både for "alene" og for "siste gang."

Har du planer for kvelden?

Takk dere ☺
Ikveld skal jeg jobbe.. så er nok ikke hjemme før halv 9-9 tiden ☺ så det er litt greit. .

Føler med deg! Jeg må være alene hver eneste ukedag ut hele oktober. Han er bare hjemme i helgene pga opplæringsperiode i ny jobb, og den foregår i en annen by. Er ikke noe vi kan unngå, men føles uendelig kjipt. Håper derfor lilel i magen har planer om å bli i magen til Desember. Får helt vondt av å tenke på å være på føden uten ham.

Har normalt ikke vært så ille å sende han avgårde sånn som idag. . Vanligvis føler jeg meg bare veldig alene første dagen og så går det over.. men idag følte jeg at jeg hadde kjærlighetssorg.. så håper det gir seg..
Må finne på endel å gjøre tror jeg. Sånn at tiden går fort..

Har normalt ikke vært så ille å sende han avgårde sånn som idag. . Vanligvis føler jeg meg bare veldig alene første dagen og så går det over.. men idag følte jeg at jeg hadde kjærlighetssorg.. så håper det gir seg..
Må finne på endel å gjøre tror jeg. Sånn at tiden går fort..
Skjønner følelsen. Noen dager er verre enn andre. Snart kommer du inn i din egen hverdag igjen så blir det bedre:)

Back
Topp