Grenlands treff ?

Tenker at vi kan se hva som passer best for folk, jeg jobber skift selv så har mulighet både i ukedagene og helga :)

Tenker at vi kan se hva som passer best for folk, jeg jobber skift selv så har mulighet både i ukedagene og helga :)

Jeg jobber annahver helg og mikser dagtid og turnus så for min del er muligheten for en ukedag like stor som i en helg :)

Neste uke tenker du? Jeg har fri onsdagen bare den uka. Men kan onsdag formiddag.

Åh jeg er gjerne med på dette :) vilken dag som helst passer meg da jeg er sykemeldt :) så moro at det er så mange fra Grenland da :)

Åh jeg er gjerne med på dette :) vilken dag som helst passer meg da jeg er sykemeldt :) så moro at det er så mange fra Grenland da :)
Nja jeg er vel egentlig vestfold da. Men tror vi er få i Vestfold i juli...Tror det er flere på august+vestfold. Men er ingen der som så langt har kommet med forslag på treff, så da sniker jeg meg evt med på juli treff for Grenland (så fremst det ikke blir for langt å kjøre da ;) )

Til uken tenkte jeg ja :) Jeg har også fri onsdag. Skal vi holde av den dagen da eller ? :) noen spesiell plass folk kunne tenke seg å treffes da ?

Hva tenker dere andre? Skal vi gå for den onsdagen eller skal vi vente til en dag det passer for alle ? :)

Kan kanskje bli vanskelig å finne en dag som passer for alle når man har så forskjellige jobber :/ men jeg håper jo at det blir flere treffer å da gjør det vell kanskje ikke noe hvis ikke alla er til stede alle ganger :) eller hva tenker dere?

Kan kanskje bli vanskelig å finne en dag som passer for alle når man har så forskjellige jobber :/ men jeg håper jo at det blir flere treffer å da gjør det vell kanskje ikke noe hvis ikke alla er til stede alle ganger :) eller hva tenker dere?

Ja du har et godt poeng der. Tviler på at vi vil klare å få til at alle kan samme dag. Men vi kan jo treffes flere ganger :)

Enig :) Forslag til plass og treffes ? Jeg for min del syns det er koselig på jimmys i Porsgrunn, og nå har de pusset opp der også :)

Jimmys er greit for meg :) greit å ta det i Porsgrunn og når "Fersking 2015" skall kjøre fra Vestfold :) Jeg skall på ultralyd 13.45 så gjerne før eller etter det ;) hvis ikke drar jeg bare å kommer tilbake hvis det er mitt i treffen. Er bare på PP sentret så ikke langt fra Jimmys.

Back
Topp