Greit jeg henger litt her?

Fersken88

Fersken88
Februarlykke 2015
Hei! Er det greit jeg henger meg litt sammen med dere…? Hadde termin i slutten av februar, men er enda på overtid. Tror så og si alle på februar forumet har født, så føler meg ganske alene :-(

Er forresten 26 fra Stavanger!

Velkommen skal du være :) Når skal du settes i gang, det er vel snart tid til det?? :)

Selvfølgelig! Håper det starter straks for deg nå! Har selv termin først 23.-kan ende opp med april baby....

Jaa, kom til oss :D Håper du slipper vente så fryktelig lenge før lillegull melder sin ankomst! :)

Klart du er velkommen her! Masse bra gravide damer her :) Hvordan går det med deg da? Tungt å vente?

Så spennende.. Er jo uanset ikke lenge til du har lille på utsiden nå da :)

Velkommen hit! Kjipt å måtte gå å vente så lenge, men no er ventetiden snart over for din del regner eg med :)

Klart du er velkommen her! Masse bra gravide damer her :) Hvordan går det med deg da? Tungt å vente?
Utenom et verkende bekken og at jeg går på veggene går det for så vidt bra. Er vårt første barn, så jeg vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter mtp rier. Og forskjellen på kynnere og rier eller generelt det med rier blir jeg i hvertfall aldri klok på!

Utenom et verkende bekken og at jeg går på veggene går det for så vidt bra. Er vårt første barn, så jeg vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter mtp rier. Og forskjellen på kynnere og rier eller generelt det med rier blir jeg i hvertfall aldri klok på!
Du vil nok merke når du får rier. :)
Jeg var i alle fall ikke i tvil når jeg fikk rier som førstegangsfødende.

Velkommen inn til oss forresten. :) Håper du ikke blir så lenge da (misforstå meg rett).

Jeg er også fra Stavanger, men har litt over to uker igjen til termin da.

Velkommen inn til oss forresten. :) Håper du ikke blir så lenge da (misforstå meg rett).

Alle sier det, men jeg hadde ikke så vondt at jeg trodde no virkelig var pā gang - viste seg å være 8cm åpning pressrier

Jeg har fått høre mange si det, håper dere har rett! Og at jeg forstår når riene er igang :) Hvor i Stvgr er du ifra da?

Velkommen! Gratulerer med å snart være i mål da :D
Jeg er selv førstegangs, så er også litt lite klok på dette med rier og slikt. Tror slimproppen min har gått 7-8 ganger så det kan jo ikke stemme helt :p
JM er veldig sikker på at jeg vet det er rier når de kommer, så blir spennende å se :rolleyes:

Velkommen skal du være :-) Lykke til med slutten av svangerskapet :-)

Back
Topp