Firstimemother
Forelsket i forumet
Har dere hatt kontroll enda eller er det for tidlig? Hadde timer idag tok blodprøve og veide. Sulle ta urin også men blæra var tomt hjemme hehe. Skal ta til neste gang..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bestilt time enda.. Men jeg bør om jeg skal få fødeplass der jeg ønsker hvor mange uker er du på vei?Har dere hatt kontroll enda eller er det for tidlig? Hadde timer idag tok blodprøve og veide. Sulle ta urin også men blæra var tomt hjemme hehe. Skal ta til neste gang..
Ikke bestilt time enda.. Men jeg bør om jeg skal få fødeplass der jeg ønsker hvor mange uker er du på vei?
Alt for tidlig her enda, men drar nok på tidlig kontroll pga sa tidligere, og at keg da syns det er lettere å ikke gå rundt å tenke på det hele tiden
Blir ikke noe før legene mener det er vits, altså rundt uke 12 Hva skal de gjøre liksom?
Skal også ha TUL i uke 7 MA setter sine spor...Det spørs jo helt hva man har behov for. Noen ønsker veldig tidlig å prate med jordmor eller lege. Det er jo ikke alltid ting er helt rett frem, og det er dumt å gå rundt med kanskje helt unødvendige bekymringer. Selv ville jeg ha tidlig ul sist, og hadde det i uke 7. Da fikk jeg se et bankende hjerte, og det var en god opplevelse
Skal også ha TUL i uke 7 MA setter sine spor...