Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, men skulle gjerne gått på det. De har fått på treningssenteret jeg er på nå, men tidspunktet passer ikke!Noen som har erfaring med gravidyoga? Var det bra/nyttig?
Har meldt meg på et åtte ukers kurs for 3. trimester. Litt spent da jeg ikke har så mye erfaring med yoga fra tidligere.
Ja eg gjekk på gravid yoga før sommaren. Følte eg fekk masse igjen for da. Lærte masse gode øvelsa for svangerskapet og pusteøvelsa te fødsel. Kjøpte CD dar eg fekk med plansje av øvelsane. So prøve å bruka da.Noen som har erfaring med gravidyoga? Var det bra/nyttig?
Har meldt meg på et åtte ukers kurs for 3. trimester. Litt spent da jeg ikke har så mye erfaring med yoga fra tidligere.
Jeg hadde min første gang på gravidyoga på mandag, så ikke så mye erfaring enda. Men, foreløpig så syntes jeg det virker avslappende og braPå det kurset jeg er med på så tror jeg det er mest strekking/tøying og avslapning og ikke så mye trening.
Ja eg gjekk på gravid yoga før sommaren. Følte eg fekk masse igjen for da. Lærte masse gode øvelsa for svangerskapet og pusteøvelsa te fødsel. Kjøpte CD dar eg fekk med plansje av øvelsane. So prøve å bruka da.
Mange på kurset så ikkje hadde gjort yoga før og det gjekk heilt fint! Lykke til![]()