Gravidvennlig salami?

Helt enig! Første helga jeg viste jeg var gravid, så serverte jeg ost og spekemat til en venninne her hjemme. Jeg kunne vel spist meg mett også. Og husker jeg kjøpte en stor pose med coop sin tyrkisk pepper. Fikk høvelig sjokk når jeg leste retningslinjene til mat for gravide ja:hilarious:
Er viktig å unne seg ting, så hvis du drikker cola med måte så kan jeg ikke se problemet:)
Vurderer selv å ha en pakke stranda skinke i fødebaggen....
Når jeg fant ut at jeg var gravid så var det å legge spekematen på hylla og det er ikke lett men jeg skal ta med en pakke med salami på sykehuset:happy:
Å det hjelper heller ikke at dattera skal ha salami på brødskiva så jeg står nesten å sikler hver gang hu spiser:hungry:
Prøver å drikke minst mulig cola men det er jo så godt og blir å ta med det på sykehuset også:D
Forstår den.. Lakris er jo så godt å spesielt IFA:D
 
Fader ass. Gi meg en brødskive med gullsalami og litt majones :hungry::hungry::hungry:
 
Oppdatering: jeg fant denne på en Meny-butikk her i Oslo i går, og for meg funket den fint! Smaker «sunnere» og mindre salt enn vanlig salami, men HJELP så godt det var med en nybakt skive med smør, salami og majones igjen!
 
Sniker.

Jeg synes denne salamien smaker helt forferdelig. :hungover:
 
Back
Topp