Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg skal inn her? Usikker.. Testa i dag etter å ha hatt uregelmessig mens over tid etter ammeslutt.. Ser dere streken? Kan det være tilfelle?
Takk kjenner jeg ikke helt kan tro på det enda.. Litt i sjokk her får ta en test til i morgen tidlig! syns nemlig at den er veldig svak..Ser strekengratulerer
![]()
Vis vedlegget 196777 Mandagens tester, tatt 5+0
Nå blir det ikke mer testing på en stund, gleder meg til UL 6+0
Hva tror dere damer?
Den lverste er fra 11dpo, neste 13dpo. Tok en cb på morgenurin idag, 15dpo og forventet tydelig kryss. Men det er bare såvidt synlig!? :/
Klarte ikke la hver å ta den siste billigtesten nå. Den er helt blankSynes det ser ut som det skalMange har knapt synlige streker 14-15 dpo, men dine er jo lett å se
![]()
Gratulerer sier jeg!!Hva tror dere damer?
Den lverste er fra 11dpo, neste 13dpo. Tok en cb på morgenurin idag, 15dpo og forventet tydelig kryss. Men det er bare såvidt synlig!? :/
Hmm.. får vente og se. Tok en ny billigtest nå, den er helt hvit. Så jeg forventer egentlig en blødningGratulerer sier jeg!!cb er ikke noe særlig, prøv i så fall den med ukesindikator, men krysset ser også positivt ut
![]()
Klarte ikke la hver å ta den siste billigtesten nå. Den er helt blankforventer en blødning egentlig jeg nå..