Gravidtester

Mulig jeg skal inn her? Usikker.. Testa i dag etter å ha hatt uregelmessig mens over tid etter ammeslutt.. Ser dere streken? Kan det være tilfelle?
 

Vedlegg

  • IMG_20160913_3.png
    IMG_20160913_3.png
    371,2 KB · Visninger: 88
ImageUploadedByBV Forum1473835481.464155.jpg Mandagens tester, tatt 5+0 :)
Nå blir det ikke mer testing på en stund, gleder meg til UL 6+0
 
e28afc3c0ea58eae16d8fcd34153356c.jpg


Dagens! Var negativ torsdag og fredag så forventet ikke denne [emoji14]
 
Hva tror dere damer?
Den lverste er fra 11dpo, neste 13dpo. Tok en cb på morgenurin idag, 15dpo og forventet tydelig kryss. Men det er bare såvidt synlig!? :/
 

Vedlegg

  • IMG_5917.JPG
    IMG_5917.JPG
    809,7 KB · Visninger: 81
ImageUploadedByBV Forum1473930026.954593.jpg

5+1 i går, men fikk fortsatt kun 2-3 på clear blue. Mulig jeg tar en digital om noen dager for å se om jeg får 3+, selv om jeg har erfart at det varierer veldig når man får fullt utslag på de:)
 
Vis vedlegget 196777 Mandagens tester, tatt 5+0 :)
Nå blir det ikke mer testing på en stund, gleder meg til UL 6+0

Så spennende med tidlig ul:) Jeg har selv når jeg er 6+1 (mulig 6+2). Kan vel kanskje være for tidlig til at gynekologen min kan se hjerteaktivitet. Forhåpentligvis kan de hvertfall se et foster og at det er plassert på riktig sted:)
 
Last edited:
Hva tror dere damer?
Den lverste er fra 11dpo, neste 13dpo. Tok en cb på morgenurin idag, 15dpo og forventet tydelig kryss. Men det er bare såvidt synlig!? :/


Synes det ser ut som det skal:) Mange har knapt synlige streker 14-15 dpo, men dine er jo lett å se:)
 
Hei alle =) Jeg er gravid igjen etter sa i august. Er derfor usikker på hvor langt jeg er, men cb viste 2-3 for en uke siden. Håper jeg får være her med dere frem til mai :happy:
 
Hva tror dere damer?
Den lverste er fra 11dpo, neste 13dpo. Tok en cb på morgenurin idag, 15dpo og forventet tydelig kryss. Men det er bare såvidt synlig!? :/
Gratulerer sier jeg!!❤️ cb er ikke noe særlig, prøv i så fall den med ukesindikator, men krysset ser også positivt ut :)
 
Gratulerer sier jeg!!❤️ cb er ikke noe særlig, prøv i så fall den med ukesindikator, men krysset ser også positivt ut :)
Hmm.. får vente og se. Tok en ny billigtest nå, den er helt hvit. Så jeg forventer egentlig en blødning :( men vi får se..
 
Back
Topp