Gravidtester

Vis vedlegget 193532
Jeg synes at streken er veldig svak på testen jeg har tatt i dag, ser at den har blitt noe tydeligere sammenlignet med den jeg tok i går, men når begynner den å bli ordentlig tydelig? Er i dag 4+6.
Jeg er 5+1 og først i dag ble teststreken like sterk som kontrollstreken. Men dette varierer fra person til person og hvor mye HCG du har i kroppen, det viktigste er at streken blir sterkere :)
 
Vis vedlegget 193532
Jeg synes at streken er veldig svak på testen jeg har tatt i dag, ser at den har blitt noe tydeligere sammenlignet med den jeg tok i går, men når begynner den å bli ordentlig tydelig? Er i dag 4+6.
Eg har aldri hatt sånne knall streker før veke 6 eller noko. Trur at kroppen min ikkje produserer HCG så super raskt men kjente på mange andre ting at det var noko gående i kroppen min :)
 
10 og 11 dpo
1472364903732.jpg

11 dpo
1472364924075.jpg
 
Noen som får svak resultat på test nå? Blodprøve viste hcg, men lavt nivå fra tirsdag i forrige uke, og graviditetstest i dag tidlig viste en svak test med rfsu sin. Ny blodprøve i morgen, så får håpe den viser stgning fra sist ifølge terminkalkulator er jeg 4+3 nå ☺️ Mensen kommer ikke, så det er jo hvertfall et bra tegn
 
Her er en test jeg tok istad, på den 10. turen på do idag. Jeg tror jeg er 5+3 i dag. Tok clearblue's ukesindikatortest i dag tidlig, og den viser kun 2-3 ennå, så jeg blir litt fortvilet. Men strimmeltesten har blitt sterkere siden fredag, så det må jo være et godt tegn.
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    527,7 KB · Visninger: 47
Her er en test jeg tok istad, på den 10. turen på do idag. Jeg tror jeg er 5+3 i dag. Tok clearblue's ukesindikatortest i dag tidlig, og den viser kun 2-3 ennå, så jeg blir litt fortvilet. Men strimmeltesten har blitt sterkere siden fredag, så det må jo være et godt tegn.

Den strimmeltesten der var jo kjempesterk! Og når den ikke er tatt på morgenurin, engang.
 
Noen som får svak resultat på test nå? Blodprøve viste hcg, men lavt nivå fra tirsdag i forrige uke, og graviditetstest i dag tidlig viste en svak test med rfsu sin. Ny blodprøve i morgen, så får håpe den viser stgning fra sist ifølge terminkalkulator er jeg 4+3 nå ☺️ Mensen kommer ikke, så det er jo hvertfall et bra tegn
Jeg har fått svake RFSU strimler hele tiden, er 4+5. Håper stigningen er fin i morgen!
 
Jeg har fått svake RFSU strimler hele tiden, er 4+5. Håper stigningen er fin i morgen!

Godt at det ikke bare er meg, er jo tidlig enda også. Med nr en fant jeg det ut 6 uker på vei, og da var streken så klar som det går an. Så får satse på at spiren klamrer seg fast, og viser klarere test etter hvert :)
 
Bekymrer meg litt at dagens strek var lik gårsdagens, men jeg vet jo at det er annenhver dag hcg dobles. Håper da at streken i morgen er sterkere :D
1472493396471.jpg
 
4+3. Skal ta en ny digital med ukeindikator i morgen for å se om det står 2-3 :)
ImageUploadedByBV Forum1472544701.631105.jpg
 
Det går fremover :)ImageUploadedByBV Forum1472568386.725989.jpg
 
*facepalm* i går bestilt eg noko tester fra ebay bare fordi eg vil ga en skikkelig knall test eg og :p
 
*facepalm* i går bestilt eg noko tester fra ebay bare fordi eg vil ga en skikkelig knall test eg og :p

Hehe. Ja, det er sååå mye billigere å kjøpe på eBay enn på apotek. Jeg kjøpte 40 stk i mai, fordi jeg fryktet vi kom til å bruke enda lenger tid på å bli gravide igjen. Så nå hadde jeg igjen over 35 stk, og synes liksom jeg må bruke dem opp. Derfor tester jeg hver dag for å se økning i HCG. Men snart kan jeg nok slutte å teste, fordi teststreken er omtrent like sterk som kontrollstreken.
 

1472708608609.jpg
 
Last edited:
Back
Topp