Gravidsymtomer

Lillemy2906

Betatt av forumet
Mailykken 2025
Hellu! Ville bare høre litt om hvilke symptomer dere har og hvor langt på vei? Fortsatt uvirkelig for meg så symptomene hjelper litt da dette er første gang jeg er gravid og får ikke kommet meg til legen før september.

Jeg er 4+1 og er trøtt, har ømme pupper, varm, høy puls, småkvalm (varierer utover dagen).
:anyone:happy:
 
Kopierer inn her jeg, trenger bare å ha en tråd:hilarious: :)
Jeg per nå har ingenting annet enn litt murringer i ny og ne, og litt stikninger i livmor og ved lysk. Så føler meg svært lite gravid.
Tar hver dag hvor jeg ikke våkner opp kvalm som en glede, for det gruer jeg meg til.

Veldig spent på hvilke symptomer jeg får fremover, da det var helt forskjellig med jenta og gutten jeg har fra før. Er 3+6 i dag
 
4+0
Humørsvingninger, fin hud (?), treg mage og ekstrem matlyst
 
4+4
Har litt murringer og ligamentstrekk av og til. Ellers har jeg såre brystvorter, er kveldstrøtt og sulten :D
 
Er 4+2 i dag. Har ømme og tunge bryst, på og av med trøtthet og tørst. Har også en del ligamentsmerter på kvelden. Var en del kvalm rett før jeg fant ut at jeg var gravid og et par dager etterpå, men det har gitt seg per nå. Slitt mye med kvalme de andre svangerskapene men håper å slippe litt billigere unna denne gangen
 
Last edited:
4+0 og symptomene er så å si fraværende.. Litt uggen på kveld etter jeg har lagt meg, og kanskje litt murringer, men utover det ingenting ❤️
 
Jeg føler meg ofte kvalm på kveld eller natt. Så har jeg verdens dummeste symptom syntes jeg, og det er at jeg ikke klarer sove mer på morgen. Vært oppe siden 05.30 jeg nå :shifty: Er konstant trøtt, men en lur lar seg heller ikke gjøre da 6 åringen tar første mulighet til å vekke meg når jeg skal ta en lur på dagen :banghead:
 
Jeg føler meg ofte kvalm på kveld eller natt. Så har jeg verdens dummeste symptom syntes jeg, og det er at jeg ikke klarer sove mer på morgen. Vært oppe siden 05.30 jeg nå :shifty: Er konstant trøtt, men en lur lar seg heller ikke gjøre da 6 åringen tar første mulighet til å vekke meg når jeg skal ta en lur på dagen :banghead:

Slitsomt! Jeg våkner tidlig også! Og lur på dagen er umulig med en på 3,5 år og en på 1,5 år :hilarious:
 
Slitsomt! Jeg våkner tidlig også! Og lur på dagen er umulig med en på 3,5 år og en på 1,5 år :hilarious:
Åherre! Føler meg for en gangs skyld mer opplagt, men så utrolig irriterende. I natt skal vi ha barnefri, skal ikke se bort i fra at jeg da er våken klokken 06.00 i morgen liksom :laughing002 Som at det er vits, litt glad for at jeg ikke har to små da :hilarious: I det minste når jeg trenger mer søvn senere i svangerskapet, så får jeg sovet litt lengre :laughing002
 
Slitsomt! Jeg våkner tidlig også! Og lur på dagen er umulig med en på 3,5 år og en på 1,5 år :hilarious:
Tidlig våken her og, men konstant trøtt likevel! Gleda meg til det dukkar opp litt meir symptom og at ein får 2-3/3+ på cb! Treng litt meir bekrefting på at ting går riktig veg!
 
Syns det er såå snodig at jeg har så lite symptomer. Med de to første var jeg både uggen på kvelden ooog hadde kraftige murringer nå. Nå kjenner jeg så å si ingenting i forhold.. :bored: Litt «tøying» i livmor idag, ellers ingenting!
 
Fortsatt veldig lite symptomer her også :oops: Litt murring i ny og ne. Men absolutt ingenting annet. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke ømme pupper, absolutt null nada niks. Blir litt smårar og smågal :hilarious: meen er også en smule glad for å være meg selv og i fin form!
 
Fortsatt veldig lite symptomer her også :oops: Litt murring i ny og ne. Men absolutt ingenting annet. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke ømme pupper, absolutt null nada niks. Blir litt smårar og smågal :hilarious: meen er også en smule glad for å være meg selv og i fin form!

Samme! ❤️ Kan godt være symptomfri så lenge ting er som de skal :hilarious: Litt murringer akkurat nå, ellers litt trøtt, men det er fordi jeg ikke drikker kaffe enda. Tør ikke det i starten, men unner meg et par kopper etterhvert ❤️
 
Begynt med kynnerfølelse i magen - ikkje svolten, kvalm eller uvel på noko vis, men litt sånn kynner, sommerfugl! Den var ny. Elles mindre trøtt enn tidligere.
Spesielt at vi er så mange med lite symptom.
 
Trøttheten har kommet og er blitt kvalm allerede, kastet opp to ganger :depressed:
 
Ekstremt trøtt her, vært det i 2 uker. Testa pos 3+2. Blir kvalm vis jeg går for lenge mellom måltidene. Skikkelig tunge, ømme pupper og meget hormonell. Veldig dårlig tålmodighet og klikker litt for små ting som ikke egentlig er meningen. Er 5+0.
 
I dag har jeg kjent på skikkelig dårlig humør :laughing001 er vel hormonsvigninger.
Ellers kjenner jeg nå på såre brystvorter, trøtthet og at jeg er sulten! Veldig sulten! Blir litt sånn smått uggen om det går for lang tid mellom måltider.
Kjenner at det presser og strekker i livmor.

Var veeeldig kvalm i forrige svangerskap… håper å slippe unna det nå. Var mye og lenge sykemeldt den gang da.

Noen som er sykemeldt allerede nå?
 
Kopierer inn her jeg, trenger bare å ha en tråd:hilarious: :)
Jeg per nå har ingenting annet enn litt murringer i ny og ne, og litt stikninger i livmor og ved lysk. Så føler meg svært lite gravid.
Tar hver dag hvor jeg ikke våkner opp kvalm som en glede, for det gruer jeg meg til.

Veldig spent på hvilke symptomer jeg får fremover, da det var helt forskjellig med jenta og gutten jeg har fra før. Er 3+6 i dag
Jeg har også sånne stikkinger, drag nede ved eggstokkene på en måte. Er det normalt?
Er 5 år siden sist, så husker ingenting, hehe.
 
Back
Topp