E
Ellie90
Guest
Kan plutselig vannete utflod en uke før forventet mensen være et graviditetstegn? Har aldri hatt dette før... Føles som jeg tisser meg ut litt :/ Håper veldig her nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lukte sansen min har også blitt ekstrem.... Samboeren får tydelig høre det.. Gå å bytt sokker, gå i dusjen, du stinker, æsj få bort den snusen, norske jordbær lukter så godt, såpeskapet på badet lukter nydelig osv.... hahaJeg hadde metallsmak i munnen, eneste smaksforandringen jeg haddeMen luktesansen derimot, den tok fullstendig av. Jeg kjente lukt av absolutt ALT!
Det var utfordrende til tider...
![]()
Hehe..Lukte sansen min har også blitt ekstrem.... Samboeren får tydelig høre det.. Gå å bytt sokker, gå i dusjen, du stinker, æsj få bort den snusen, norske jordbær lukter så godt, såpeskapet på badet lukter nydelig osv.... haha![]()
Og løken som er så godtHehe..Jeg har aldri hatt problemer med løk, men under svangerskapet og nå i ammeperioden kan jeg ikke fordra løk.
Håper der går seg til, for jeg er egentlig veldig glad i løk!
![]()
Vi og.. Håper virkelig det snur snart!Og løken som er så godtVi må alltid ha løk i hus..
Uff.. får håpe det går over snartVi og.. Håper virkelig det snur snart!Har skikkelig lyst på løk, men med en gang jeg kjenner lukta velter magen seg fullstendig
![]()