Gravidsymptomer

• Trådstarter Trådstarter Ellie90
  • Opprettet Opprettet
E

Ellie90

Guest
Kan plutselig vannete utflod en uke før forventet mensen være et graviditetstegn? Har aldri hatt dette før... Føles som jeg tisser meg ut litt :/ Håper veldig her nå.

Ingen som har noen erfaringer? Setter veldig pris på det om noen har tid til å skrive hva de opplevde :)

Har hatt vannete utflod både i forbindelse med graviditet og uten, så det er ikke godt å si.. :/

Okei :-) Tusen takk for svar! :-) Var det at jeg aldri har hatt slik utflod før. Leter etter tegn da vet du :D Har prøvd ganske lenge (over et år nå). Livmorstappen rundt ikm da? Min tapp er også helt annerledes enn den bruker. Jeg føler at den er hard, men litt myk utenpå. Det som føles nytt er "gropen". Den er litt myk og ruglete på en måte. Føler den har vært mye fastere på tuppen tidligere. Skal ha mensen om fire dager ca. Noen som har hatt det slik ved graviditet? Eller er det typisk for mensen?

Livmortappen min "forsvant" langt opp ved forrige svangerskap. Det var rundt den tiden jeg ventet mensen.. Da jeg ikke kjente den, tok jeg test som viste positiv.

Blir raskt at man leter etter tegn, særlig når man lengter og virkelig ønsker.. <3 Enkleste måten å få svar på, er jo å ta en test..
Krysser fingrene for deg, og håper du har en liten spire der inne! :)

Sant :-) Jeg bruker å ta en CB digital test hver mnd. Har brukt 15 stk nå siden vi startet å prøve. Gruer meg like mye til nedturen hver gang :-( Bare noen dager til ikm... Liker best de dagene man kan leve litt i håpet :-) 

Nedturene er kjipe, men den dagen testen viser positivt veier opp for alle negative.. :) Det vanskeligste og viktigste er og ikke gi opp! :)

Smaker lukter osv da? :-) Jeg har ikm i morgen. Føler meg ikke gravid akkurat... I dag da jeg skulle drikke mitt vanlige glass sitronvann på morgenen smakte det rart :s Måtte sjekke om glasset var rent :D Noe det var. Har jo falske påtenkte symptomer hver mnd, men denne var ny :D

Jeg hadde metallsmak i munnen, eneste smaksforandringen jeg hadde :p Men luktesansen derimot, den tok fullstendig av. Jeg kjente lukt av absolutt ALT! :p Det var utfordrende til tider... :o

Jeg hadde metallsmak i munnen, eneste smaksforandringen jeg hadde :p Men luktesansen derimot, den tok fullstendig av. Jeg kjente lukt av absolutt ALT! :p Det var utfordrende til tider... :o
Lukte sansen min har også blitt ekstrem.... Samboeren får tydelig høre det.. Gå å bytt sokker, gå i dusjen, du stinker, æsj få bort den snusen, norske jordbær lukter så godt, såpeskapet på badet lukter nydelig osv.... haha :p

Lukte sansen min har også blitt ekstrem.... Samboeren får tydelig høre det.. Gå å bytt sokker, gå i dusjen, du stinker, æsj få bort den snusen, norske jordbær lukter så godt, såpeskapet på badet lukter nydelig osv.... haha :p
Hehe.. :p Jeg har aldri hatt problemer med løk, men under svangerskapet og nå i ammeperioden kan jeg ikke fordra løk. :p Håper der går seg til, for jeg er egentlig veldig glad i løk! :)

Haha, luktesansen kan være utfordrende ja. Her fikk sambo valget mellom å sitte ute på altan i 10 minus og spise brødskive med sild, eller under kjøkkenvifta :P (Han satte seg under vifta), og vindusspylervæska takla e dårli så da han hadde sprutet det på frontruten for 4.gang på en biltur så sa e at hvis han ikke kutta ut så sku e gå hjem. Fikk ikke lov å gå hjem da vi va ca 5 mil hjemmefra :P

Back
Topp