Gravidstrømpebukse hvilken vei?

I så fall må det være forskjellige strømpebukser, for de var ikke vridd hos meg. :p Merker jo om jeg har på klærne bak fram eller ikke, liksom. :p
Sjekket nå på appen.
To streker bak.
Se på support strømpebuksen.
Den har samme form og det ville vært synlig på bildet om hun hadde to streker foran og ikke bak. :)
 
Sjekket nå på appen.
To streker bak.
Se på support strømpebuksen.
Den har samme form og det ville vært synlig på bildet om hun hadde to streker foran og ikke bak. :)

Vel, jeg har nå prøvd på min egen strømpebukse.

Sitter behagelig på og går over magen når jeg har to streker framme.
ImageUploadedByBV Forum1477379918.905607.jpg

Med de to strekene bake strammer sømmene på en veldig ekkel måte på rompa, den dekker ikke like høyt over magen (og sitter dårligere over magen generelt) og er slapp i ryggen, så den siger. ImageUploadedByBV Forum1477379992.509959.jpg

Når den ene måten føles perfekt og den andre ukomfortabel og teit på flere måter, så vet jeg jo hva jeg selv velger i alle fall :p

Var innom nettbutikken til H&M nå, og flere av strømpebuksene hvor man fikk se magen var det jo tydelig at det var lagt inn et ekstra felt på magen med to sømmer. På den andre kunne man ikke se sømmen i det hele tatt, så ut som det ikke var søm på magen? Men kan selvsagt være at akkurat de har bare en søm. Det var de mer tynne strømpebuksene. Den jeg har er med 100 denier, tror jeg.
 
Last edited:
Vel, jeg har nå prøvd på min egen strømpebukse.

Sitter behagelig på og går over magen når jeg har to streker framme.
Vis vedlegget 204224

Med de to strekene bake strammer sømmene på en veldig ekkel måte på rompa, den dekker ikke like høyt over magen (og sitter dårligere over magen generelt) og er slapp i ryggen, så den siger. Vis vedlegget 204225

Når den ene måten føles perfekt og den andre ukomfortabel og teit på flere måter, så vet jeg jo hva jeg selv velger i alle fall :p

Var innom nettbutikken til H&M nå, og flere av strømpebuksene hvor man fikk se magen var det jo tydelig at det var lagt inn et ekstra felt på magen med to sømmer. På den andre kunne man ikke se sømmen i det hele tatt, så ut som det ikke var søm på magen? Men kan selvsagt være at akkurat de har bare en søm. Det var de mer tynne strømpebuksene. Den jeg har er med 100 denier, tror jeg.
Vel jeg er helt for at alle må gjøre det som er best for seg.
Jeg bruker stort sett bare de som selges i 2 pakning og jeg må ha den ene streken foran ellers er buksen vond å ha på. Min går mye høyere opp. Og jeg har definitivt større mage enn rumpe. *ler* 37+0 i dag.
 
Vel jeg er helt for at alle må gjøre det som er best for seg.
Jeg bruker stort sett bare de som selges i 2 pakning og jeg må ha den ene streken foran ellers er buksen vond å ha på. Min går mye høyere opp. Og jeg har definitivt større mage enn rumpe. *ler* 37+0 i dag.

Tipper det rett og slett er forskjell på de ulike modellene da :)
 
Jeg brukte først med to streker bak helt til sambo begynte å le :p er jo tynnere stoff mellom de strekene så rumpen ble veldig synlig :D

Snudde den, men da begynner strekene for langt bak og jeg fikk faktisk sår på låret av sømmen som begynte å gå utover for tidlig :(

Så jeg er jammen usikker ;)
 
To strekene skal frem ;)
Men opplevde at en gjerne må opp i str. Syntes også de satt bedre når magen ble større. Før det gnisset de litt ved lysken. Og Lindex sine er bedre enn hm sine :)
 
Før magen min ble særlig stor brukte jeg disse med 2 streker bak selv om jeg stusset på at lappen da var på fremsiden (de tykkeste strømpebuksene fra h&m har lapp på). Nå er jeg ikke veldig stor fremdeles, men jeg har vokst litt, så sist jeg skulle ha på strømpebukser så ble passformen helt feil med strekene bak så jeg snudde den med de 2 strekene foran og det ble mye bedre ;)
 
Back
Topp