Gravidstrømpebukse hvilken vei?

What!? :eek: skal de to strekene på magen??? Ikke rart jeg syns de strømpebuksene er helt merkelige å ha på :p

Dei er meir behagelige om du tar dei på riktig veg :p ;)
 
Dei er meir behagelige om du tar dei på riktig veg :p ;)
Sikker på det? Ser du har nevnt lengre opp at den gnager seg inn i glufsa med strekene foran haha :p
 
Jeg har fra HM og bruker de to strekene bak. Hvis jeg skulle hatt strekene frem ville ikke strømpebuksen gått opp på magen jo.
 
Sikker på det? Ser du har nevnt lengre opp at den gnager seg inn i glufsa med strekene foran haha :p

Kjøpte nye i riktig str, hjalp det og ;) :p
 
Skal de på magen? Det er jo motsatt enn alle andre strømpebukser :p
Det syntes ikke jeg var logisk :)
Ikke rart rompa liksom ble litt liten :D Hihi

Jeg også gikk et helt julebord med strømpebuksa feil vei :p fant det ut når jeg var på do med ei vennine og hu begynte å le... Da var det bare å snu og vips så ble den mye mer behagelig ;)
 
Kanskje der problemet ligger :p de finnes ikke i størrelse liten flodhest haha!

Om eg finner str med min tvillingflodhestmage, så gjer du det til din lille og ;)
 
Om eg finner str med min tvillingflodhestmage, så gjer du det til din lille og ;)
Tenkte mer på den generelle størrelsen på kroppen, ikke selve magen :p
 
Har stusset på hm sine selv. Endte opp med to striper bak. Gikk fint det, men rar i formen ja! :p
 
For å sitere min nevø (då det blei kommentert at han hadde boxeren bak fram): Det e eg som bestemmer ka som e rett vei!

Prøv begge vegar og bruk den sånn du synest er best! (Eg har min med to strekar framme, synest det funkar bra.)
 
For å sitere min nevø (då det blei kommentert at han hadde boxeren bak fram): Det e eg som bestemmer ka som e rett vei!

Prøv begge vegar og bruk den sånn du synest er best! (Eg har min med to strekar framme, synest det funkar bra.)
Har liksom ikke falt meg inn å prøve dem andre veien hehe, men det skal jeg gjøre neste gang!
 
De med to streker er laget til å gi plass til magen. Synes de fra HM er veldig gode.
 
Har nå kjøpt disse, i str XL, da jeg er jo lott større enn vanlig, men endte bare opp med masse tøyfolder på beina Må visst holde oss til vanlig størrelse når det kommer til gravidklær
 
De fra H&M var det jo ganske tydelig på, syns jeg. De to strekene skal fram, siden det er der det er plass til magen. Så det før jeg tok dem på, siden bulen var høyere enn der rumpa skal være. :)
 
Har nå kjøpt disse, i str XL, da jeg er jo lott større enn vanlig, men endte bare opp med masse tøyfolder på beina Må visst holde oss til vanlig størrelse når det kommer til gravidklær

Ja, med mindre man har lagt på seg veeeldig mye i kroppen er gravidklær laget for å passe i vanlig størrelse.
 
De fra H&M var det jo ganske tydelig på, syns jeg. De to strekene skal fram, siden det er der det er plass til magen. Så det før jeg tok dem på, siden bulen var høyere enn der rumpa skal være. :)
Hæ? Nei, de to strekene er bak. Sånn har det jo alltid vært :)
 
Hæ? Nei, de to strekene er bak. Sånn har det jo alltid vært :)

Ikke på gravidstrømpebuksene i alle fall, var jo tydelig magebul, den satt perfekt da jeg hadde to steker framme.
 
Ikke på gravid strømpebukser :) de fra H&M er i hvertfall motsatt :p
Ikke på gravidstrømpebuksene i alle fall, var jo tydelig magebul, den satt perfekt da jeg hadde to steker framme.

Ikke for meg og jeg tror ikke det er meningen. Jeg skal jammen høre med HM om akkurat det. :D bena blir jo vridd når det er hel på de.
Morro å se at folk bruker de forskjellig. :)
 
Ikke for meg og jeg tror ikke det er meningen. Jeg skal jammen høre med HM om akkurat det. :D bena blir jo vridd når det er hel på de.
Morro å se at folk bruker de forskjellig. :)

I så fall må det være forskjellige strømpebukser, for de var ikke vridd hos meg. :p Merker jo om jeg har på klærne bak fram eller ikke, liksom. :p
 
Back
Topp