ALN89
Forumet er livet
Nei, ikke i det hele tatt. Falsk trygghet. Står om det på trygg trafikker det ikke sikrere for barnet om man skulle kollidere? ellers gidder jeg ikke altså, det er jo bare stress å huske på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke i det hele tatt. Falsk trygghet. Står om det på trygg trafikker det ikke sikrere for barnet om man skulle kollidere? ellers gidder jeg ikke altså, det er jo bare stress å huske på
ah, da vurderer jeg sterkt å droppe det selv om jeg har fått lånt. det ligger jo i bilen, men blir liksom ikke naturlig å styre ekstra med det og å ta det av er jo helt fæltNei, ikke i det hele tatt. Falsk trygghet. Står om det på trygg trafikk
Åh den virket jo genial, slik vil jeg også ha Sikkert gull verdt når magen blir større og sovestillingen om natten
Har ikke kjøpt noe til meg selv egentlig, utenom disse gravidvitaminene liksom
Har fått noen gravidbukser av svigersøsteren min, ikke helt min stil men de har funket liksom og så kan jeg jo enda bruke mine egne bukser. Men må nok snart kjøpe litt mer gravidklær ja. Gravid bilbelte har jeg fått låne av en vennine,men ikke så flink til å bruke det egentlig, så må skjerpe meg
Har fått låne doppler av samme vennine, men det er egentlig mest for samboeren, slik at han også fikk høre hjertelyden siden han måtte jobbe på første kontrollen når jeg fikk høre
Bukser bare til nå!
Trodde forresten det stod "gravidbæsj" først...
Mest masse mammaklær. Ellers har jeg kjøpt det jeg trenger på grunn av bekkenløsningen, litt mindre hyggelige kjøp. Krykker, glatte laken, satengboxere så jeg kan snu meg om natten osv.
Fikk lånt et belte rundt den tiden jeg også, og jeg liker å ha det på, syns deter mer behagelig . Men har det fast i en bil, driver ikke å flytter det med meg hbis jeg feks kjører den andre bilen vår.Jeg strammet beltet hele tia før, men så kjøpte jeg gravidbelte i uke 9. Og jeg synes det var bedre. Men er opp til hver enkel hva de velger
Enig Jeg flytter den bare hvis vi skal kjøre langt eller at jeg skal bruke den andre bilen i flere dager på rad.. Orker ikke å flytte den hele tia, og spesielt ikke for bare korte distangser...Fikk lånt et belte rundt den tiden jeg også, og jeg liker å ha det på, syns deter mer behagelig . Men har det fast i en bil, driver ikke å flytter det med meg hbis jeg feks kjører den andre bilen vår.
hehe samme her, de jeg fikk av henne er litt store, men de dagene jeg har brukt dem har det vært herlig da. kunne nok tenkt meg en eller to andre bukser, men satser egentlig mest på kjole om det skal bli en så fin sommer som det går rykter om liksomHar også fått noen gravidbukser av ei venninne, og de er litt store med strammer i alle fall ikke! Har kjøpt ei selv. Nå venter jeg bare på litt mer vår, så det blir mer kjolevær. Elsker å gå i kjole og skjørt så kommer til å kjøpe meg noen fine hverdagskjoler mer mot sommer.
Doppler har jeg også fått av ei venninne, glemte å skrive det! Eller, som 3åringen sa i går: "Mamma, kan vi høre på babyen?" "Kan du finne fram babyhøytaleren?" Hihi, syns det var så søtt.
Leter etter en tynn gravid jakke som jeg kan bruke nå på våren og utover sommeren. Tviler på at det blir såå fint hver dag at jeg ikke trenger jakke da. Men synes ikke jeg finner noe jeg har lyst på. Også er de jo ganske dyre.