Gravidpute

Bbhugme er fantastisk!
Jeg kjøpte i sist svangerskap og har vært avhengig av den siden!
Den har bodd i sengen min i nesten 5 år ☺️
 
*Sniker fra desember*
Etter denne tråden måtte jeg kjøpe en i går!:hilarious:
Håper jeg blir like fornøyd som dere!
 
Mulig jeg må ha dette inn med t-skje, men er det forskjell på gravid og ammepute? Går det an å bruke en til begge formålene? hvilken velger dere?
 
Noen som vet om det kommer toll fra den offisielle bbhugme siden? Ser ut som den er utenlandsk? :)
 
Mulig jeg må ha dette inn med t-skje, men er det forskjell på gravid og ammepute? Går det an å bruke en til begge formålene? hvilken velger dere?

Blir også like forvirret på hver pute jeg finner, føler det står både ammepute og gravidpute i en og samme link :happy090
 
Noen som vet om det kommer toll fra den offisielle bbhugme siden? Ser ut som den er utenlandsk? :)
Mulig jeg må ha dette inn med t-skje, men er det forskjell på gravid og ammepute? Går det an å bruke en til begge formålene? hvilken velger dere?
Blir også like forvirret på hver pute jeg finner, føler det står både ammepute og gravidpute i en og samme link :happy090

https://www.jollyroom.no/mamma/ammeprodukter/ammeputer/bbhugme-gravid-og-ammepute-gra

Den kan brukes til begge deler!:)
Linken og bildene er veldig forklarende!

Den er laget av tre nordiske kvinner, men bestiller du fra utlandet må du betale toll ja, finnes mange norske nettsider da! Eller finn:happy:
Har selv kjøpt en på finn:D
 
https://www.jollyroom.no/mamma/ammeprodukter/ammeputer/bbhugme-gravid-og-ammepute-gra

Den kan brukes til begge deler!:)
Linken og bildene er veldig forklarende!

Den er laget av tre nordiske kvinner, men bestiller du fra utlandet må du betale toll ja, finnes mange norske nettsider da! Eller finn:happy:
Har selv kjøpt en på finn:D

Hadde også tenkt meg finn eller norske sider, men akkurat den fargen jeg har sett meg ut finner jeg ingen av disse stedene, helt typisk :laughing002
 
Hadde også tenkt meg finn eller norske sider, men akkurat den fargen jeg har sett meg ut finner jeg ingen av disse stedene, helt typisk :laughing002

Ahh! Typisk :wacky: kan se på finn da, kanskje du er heldig!:D
 
Kjøpte en brukt graviditetspute på finn i kveld. Den var bare brukt i 3 uker, da selger synes den er for stor som ammepute, hvilken jeg kanskje også tror.
Den havnet i sengen til min datter på 7 år, som i skrivende stund ligger og krammer på den i søvne.
Spørs om jeg får brukt den så mye
 
Det geniale med den puten er at den er minst like nyttig gjennom svangerskapet som i tiden etter. Når bekkenet krangler, er det helt gull å bruke hugmeputen i senga, legge den mellom knærene slik at bekkenet kommer i riktig posisjon.
 
Jeg har ikke vært fornøyd med bbhugme
Klarte meg 2 svangerskap uten sist men denne gangen ville jeg forsøke meg på den siden det er så mange som skryter av den
Men den har vært mer i veien for meg i sengen enn til nytte
Hadde tenkt å bruke den til amming også men jeg tror jaggu meg at jeg selger den og kjøper meg en cozyfix ammepute
Den hadde jeg til de to andre og var kjempe fornøyd :joyful:
 
Back
Topp