Gravidpute

Rikkus

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei!
Lurer på om noen av dere har erfaring med gravidputer? Her sliter jeg med å sove om nettene, og jeg våkner ofte og har vondt i korsrygg, bekken, bein og på sidene. Så tenkte kanskje å gå til innkjøp av gravidpute.
 
Bbhug me totalt verdt prisen! Kjøpte ikkje med første, angra sjukt på det når eg kjøpte med nr. 2. Til og med fysioterapeuten her som ikke har barn bruker bbhugme fordi den er så vanvittig god for kroppen
 
Jeg hadde bbhugme i første svangerskap, men jeg synes ikke den var høy nok for min del og den ble ikke noe behagelig for meg. Har bedre effekt ved å bruke en stor hotellpute mellom beina og mot brystet :)
 
Jeg måtte ty til ammeputen mellom beina i natt for å klare å sove godt. Men den er travel å få med seg hver gang man snur seg..
 
Bbhug me totalt verdt prisen! Kjøpte ikkje med første, angra sjukt på det når eg kjøpte med nr. 2. Til og med fysioterapeuten her som ikke har barn bruker bbhugme fordi den er så vanvittig god for kroppen

Den jeg har sett litt på, så den jeg har vurdert. Godt å høre gode erfaringer:Heartred
 
Jeg hadde bbhugme i første svangerskap, men jeg synes ikke den var høy nok for min del og den ble ikke noe behagelig for meg. Har bedre effekt ved å bruke en stor hotellpute mellom beina og mot brystet :)

Har hotellputer, så får vurdere å prøve de litt lengre uti svangerskapet.:happy:
 
Jeg måtte ty til ammeputen mellom beina i natt for å klare å sove godt. Men den er travel å få med seg hver gang man snur seg..

Etter natta i natt så fant jeg ut at jeg må kjøpe noe. Har hatt ei lita pute i natt, men den holder ikke kjenner jeg. Så jeg tror jeg prøver meg på ei gravidpute:happy:
 
Jeg har kjøpt en bbhugme på Finn. Da fikk jeg den til 1/3 av prisen :) har ikke fått den enda men gleder meg til å prøve!
 
Bbhugme er gull verdt! Hadde den forrige svangerskap og har allerede tatt den i bruk! :happy: Både jeg og mannen i huset elsker den :hilarious:
 
Har bbhugme og den er fantastisk! Som de andre sier vel verdt pengene. Den kan enkelt reguleres så den er myk eller fast.
 
Slenger meg på de andre her, bbhugme :Heartred Angret så innmari på at jeg ikke kjøpte den i første graviditet, var et styr med å bygge opp med puter her og der! Denne gangen kjøpte mannen en til meg når jeg var i uke 5, sover med den hver natt :thumleft
 
Kjøpte en billig i første svangerskap.. fungerte sånn passe, men angrer på at jeg ikke investerte litt mer penger i en ordentlig :) brukte den masse + til å sitte på etter fødsel da jeg hadde noen litt vonde sting nedentil :p og den ble vel også brukt som en elendig ammepute etterhvert.. nå skal jeg i alle fall ha en skikkelig ammepute, og prøve å greie meg med den gravidputa jeg har :)
 
Jeg kjøpte bbhugme til første svangerskap. Ble egentlig litt lite brukt. Hadde den i senga på slutten av svangerskap, men fikk liksom aldri helt dreisen på den. Synes den var veldig lang og stor og tok mye plass. Synes også den var litt tykk og stiv. Ser flere skriver at den kan justeres, men selv om jeg dro de hvite "klipsene" langt utover syntes jeg liksom ikke jeg fikk optimal liggestilling. Fin å ha mellom beina, men vanskelig å dandere den oppe ved og overkroppen. Så på bilder av andre som på en måte hvilte magen oppå den, men det fikk jeg heller ikke til. Hører jo om så mange som er så glad i den puta, men her likte samboer den bedre enn meg :p
 
Har en billig laaaang pute fra forrige svangerskap, den fungerte bra for meg så tenker bruke den igjen denne gangen. Ser det er ei dame i nærheten som selger bbhugme billig så vurderer å kjøpe den i tillegg...
 
Kjøpte bbghugme i februar 2018 og har sovet med den siden :angelic: måtte ofre den når baby var nyfødt og det ikke ble plass til puta og babyen, men så snart han var over i egen seng var puta tilbake :happy:
 
Sitter med bbhugme i ryggen i sofaen - der har den bodd siden første svangerskap! ELSKER den puta, og den vil bli flittig brukt denne gangen også! :Heartred
 
Back
Topp