gravidpakka

tg

Glad i forumet
Jeg har spist tlb fra gravidpakken man får kjøpt på apoteket. Er da passert 3 måneder, og lurer på om det er noe spesielt man skal ha i seg av kosttilskudd da? hva tar dere? :rendeer

Ja jeg gikk over på mamma-pakken. Det er 2 merker som leverer disse, den jeg bruker er fra nycoplus, foretrekker den grunnet størrelsen på tablettene (spesielt den ene) i den andre pakka fra lifeline, tror den andre heter gravid og ammende. Begge er beregnet fra 2 trimester og ut ammeperioden. Jeg må ta jern og ekstra d vitamin i tillegg, og siden jeg ikke klarer å få i meg "tranpillene" fra vitamin pakka tar jeg to d vitamin tabletter daglig for å dekke behovet.

Så det finnes en gravidpakke for 2 trimester? Flott! :p trodde jeg endelig var ferdig med de grusomme tlb :p

Ja hvis du bruker den gule pakka til lifeline er det en grusomt stor tablett, jeg byttet til nycomed kun grunnet den! Men vet ikke helt om jeg kanskje betaler litt i overkant for pakkene, siden jeg kaster halvparten av tablettene, og i tillegg har kjøpt d vitamin ved siden av

Ja hvis du bruker den gule pakka til lifeline er det en grusomt stor tablett, jeg byttet til nycomed kun grunnet den! Men vet ikke helt om jeg kanskje betaler litt i overkant for pakkene, siden jeg kaster halvparten av tablettene, og i tillegg har kjøpt d vitamin ved siden av

Ja nycoplus er mye bedre enn lifeline! Den sorte/ lilla pilla i lifeline GRØSS og gru! Rapet den smaken resten av dagen! Så nycoplus her med! :)
Jaa når du kaster halvparten så er det kanskje litt i dyreste laget ? Har ei venninne i 2 semester nå og hun tar kun D-vit nå dette semesteret og det gjorde hun sist også! :)

Ja, jeg fikk påvist for lavt jern og d vitamin nivå på blodprøven, så det er legens orde å ta ekstra d vitamin... Men føler egentlig det ikke hjelper, er konstant trøtt som en strømpe, så tenker jeg bør dra å ta en ny prøve for å se om det i det hele tt har hjulpet.

da skal jeg gå over nycomed jeg også :) prøvd lifeland begge ganger men klarer aldri å fullføre 3 mnd med den :P

Back
Topp