Gravidmage

Ikke gravidmage her enda, men oppblåst er jeg.:happy:
Kjenner at magen kan komme når som helst, den er strammere nederst. Jeg er 2-gangsgravid :)
 
Er andregangsgravid og til vanlig veldig tynn. Har kun en kjole og en topp å bruke som skjuler magen. Er veldig oppblåst og blir enda større etter et måltid.
 
Litt usikker på som skjer med kroppen om dagen, men magen har liksom blitt større! Rundere:p mulig det kun er mat og godterier:hilarious: søskenbarnet mitt sa han hadde sett at jeg var gravid før nyheten kom:rolleyes: blir gensere i selskap fremmover!
 
Førstegangs her også, og jeg er bare oppblåst! Ganske kjedelig, fordi jeg har akkurat gått ned en del kilo og nå ser jeg helt lik ut igjen :shifty: Med mindre julen sålangt er synderen da og ikke en oppblåst babymage! :hilarious:
 
Her var jeg vel 7+4. Usikker om det er babymage eller bare ekstra siden sist. Men magen er ikke flat om morgenen lengre. Så er vel noe mage der. Gikk ned 4 kilo når jeg ble gravid, så har ikke lagt på meg. Men er ennå 6 kilo unna vekta jeg var før sist graviditet.
 

Vedlegg

  • IMG_20191226_102913.jpg
    IMG_20191226_102913.jpg
    16,3 KB · Visninger: 45
Er det bare meg son håper at magen ikke skal vises på lenge? Har tenkt å vente lengst mulig med å offentliggjøre... Er baby nr 2, men har en del kg igjen etter forrige så satser på at det dekker over en stund.
 
Er det bare meg son håper at magen ikke skal vises på lenge? Har tenkt å vente lengst mulig med å offentliggjøre... Er baby nr 2, men har en del kg igjen etter forrige så satser på at det dekker over en stund.
Jeg renger med at jeg bare ser feitere ut i hele svangerskapet...
 
Jeg renger med at jeg bare ser feitere ut i hele svangerskapet...

Kanskje jeg også gjør det Syntest den fasen der en ser mer tjukk enn gravid ut var skikkelig kjip sist, nå kan folk gjerne tro at jeg bare er tjukk
 
Verken oppblåst eller tegn til stramhet her, men så har jeg en god del ekstra på magen også. Så ikke gravid ut sist før i uke 18++
 
Back
Topp