Gravidmage

ADKOver

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har hørt at magen blir synlig mye fortere med barn nummer 2 og 3. Hva er din erfaring med det?

Dette blir mitt 2 barn og håper magen vises før jeg er halveis. Sist så man det ikke før uke 18 :eek:Men jeg veier 75 kg og det meste ligger på magen, så tviler :/
 
Her er min i går. Barn nr 3, pluss hatt ein MA. Så her kom den ganske fort denne gangen
 

Vedlegg

  • 4DB15A11-30C0-4DB2-B522-2187BDBB074A.jpeg
    4DB15A11-30C0-4DB2-B522-2187BDBB074A.jpeg
    27 KB · Visninger: 106
Kom fortere med nr 2. Og enda fortere med nr 3. Da jeg mista i uke 14 for 10 uker siden var livmora allerede helt oppe med navlen...han skulle blitt baby nr.7. Men pga overvekt så syns det ikke så godt uansett. Var annerledes med de 3 første. Men hvert barn har lagt igjen litt vekt...men startvekta har vært nesten lik de 4 siste gangene da.
 
Magen min har kommet fortere for hver gang. Men nå var jeg 10 uker på vei i sommer før jeg mistet i MA så kommer nok ennå mer nå.
 
Magen min har kommet fortere for hver gang. Men nå var jeg 10 uker på vei i sommer før jeg mistet i MA så kommer nok ennå mer nå.
Mistet i uke 3 i sommer :/ håper det går bra med deg denne gangen :)
 
Oi, så rart å se at dere har fått såpass mage allerede. Jeg er 6+1 i dag, og ingenting som er synlig her enda.

(første gang gravid da)
 
Jeg misunner dere :shifty: jeg har altfor mye på kroppen til at dette kommer til å vises :(
 
Første barnet hadde en MA i mai er 8 uker i dag ❤️ vet det ikke er babyen men likevel så føler jeg meg sikkelig gravid :laughing002
 

Vedlegg

  • C4B3BDE3-18FF-4D77-A162-77B5A7491519.jpeg
    C4B3BDE3-18FF-4D77-A162-77B5A7491519.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 98
Så fine mager allerede! Selv er jeg førstegangs, så magen min er bare oppblåst. Ser bare ut som at jeg har lagt på meg litt :p
 
Her min mage. Dette er mitt tredje barn og jeg er 7 uker i dag.
 

Vedlegg

  • 20191223_152107.jpg
    20191223_152107.jpg
    17,1 KB · Visninger: 103
Magen har forandret seg, kjenner det under ribbeina, blir brått vanskeligere å skjule det denne gangen o_O
 
Jeg klarer ikke å lukke igjen buksesmekken :rolleyes: føler jeg ser gravid ut, er nok oppblåst!? ser ikke de største endringene enda:) ser det nok kanskje litt bedre med kjole i morgen!
 
Eg e mest oppblåst, men kjenne da e veldig stramt i den nedre magen. Gler meg te magen min ikkje e delt i to lenger :hilarious: eg har måtte kutta ut olabukser og bruker berre bukser som er ekstra tøyelige;) når eg har på strømpebuksa og kjole ser eg ut så eg e halvveis, men da e dessverre berre fett enda :happy090
 
Jeg innbiller meg at jeg har litt mage allerede, er 5+0 i dag med nr 2. Men etter et etterlengtet dobesøk i stad, så var det plutselig mindre synlig gitt :laughing002
 
Jeg er veldig oppblåst, så juleantrekket jeg hadde planlagt i går gikk i vasken :hilarious: Kunne ikke riskere at alle fant ut av det så tidlig :facepalm:
 
Er bare oppblåst her. Venter nr 2. Er 8+4 :)
Kjenner magen er litt strammere nederst. Har enda så mye overskudd fra forrige graviditet så veit ikke helt når det blir å synest her.
 
Er svært oppblåst og ser ut som jeg er preg i 5. Mnd. Skal i familieselskap 4. Juledag og må nok finn noe som skjuler magen.
 
Back
Topp