Gravidmage

CAHG

Betatt av forumet
Noen som har merket at magen har begynt å vokse allerede?[emoji4][emoji848] til dere som har født før, når begynte magen deres å vokse?(slik at det er synlig)[emoji254]

Var lubben fra før, men nå klarer jeg ikke trekke den inn. :facepalm::hilarious: Dette er tredje barnet. Magen har ellers ikke kommet ordentlig før rundt uke 19-20.

Har mage anna hver dag[emoji23][emoji23] oppblåst[emoji847] mn når æ ikke e oppblåst så e det en liten bsbybump der[emoji5]

Hadde synlig mage fra uke 12 med førstemann, har hatt oppblåst mage fra uke 5 denne gangen. Har begynnt å få en ordentlig mage nå de siste dagene, 9+3 i dag :)

Trodde jeg hadde litt babymage, men det viste seg at jeg har vært oppblåst i flere uker. Men magen har blitt hardere! 9+3 her :)

Forrige gang var jeg ganske overvektig, så holdt det skjult til godt forbi uke 20.
Nå er jeg nesten normalvektig, ganske flat mage, vises ikke ennå, men klarer ikke å trekke inn magen så det er vel kanskje ikke mye om å gjøre før det blir synlig. 9+6 i dag.

Fikk mage i uke 22 med 1 mann, hadde så en sa i uke 8, og har nå i uke 11 problemer med å skjule det[emoji51][emoji849] gyn sa d at livmora mi lå høyt oppe, så mulig derfor...

Med første mann poppa magen plutselig fram i uke 14:) buksene er trange, og jeg har gått over til mammabukser, men deg vises visst ikke på meg i følge de rundt. Selv føler jeg at jeg ser gravid ut ca annen hver dag, resten ser jeg bare feit ut:p

Jeg er veldig oppblåst men føler jeg ser gravid ut etterhvert. Jeg har litt ekstra å gå på, så polstringen kommer godt frem for tiden..

Er 10+6, og føler jeg begynner å få litt mage.. men er nok bare veldig oppblåst [emoji87][emoji848][emoji23]

Er 9+3 og er kjempe oppblåst, foreldrene mine spurte faktisk om jeg var gravid 17. mai :smiley-ashamed004 Forrige gang så jeg bare litt lubben ut til uke 34, så håper egentlig magen kommer litt før denne gangen :)

Jeg hadde MA veldig sent sist så hun sa magen kunne komme raskt. Er 10 +0 idag og veldig oppblåst. Når jeg trekker inn magen på morgenen ser Jeg tydelig en kul der. Ellers ser jeg bare trillrund ut, men det er jo bare luft [emoji12]

Jeg hadde MA veldig sent sist så hun sa magen kunne komme raskt. Er 10 +0 idag og veldig oppblåst. Når jeg trekker inn magen på morgenen ser Jeg tydelig en kul der. Ellers ser jeg bare trillrund ut, men det er jo bare luft [emoji12]
Hvorfor kommer magen raskere etter en MA? :)

Magen kom ikke før uke 26 sist svangerskap. Jeg har vært veldig oppblåst til nå, men passer fremdeles i buksene mine. Håper ikke magen kommer med det første, har nesten nettopp byttet ut garderoben min med nye klær som jeg vil bruke :-)

Back
Topp