Gravidmage

Ayms

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Maiblomstene 2020
Det er så mange fine mager her inne! Er snart 24 uker, men kan ikke akkurat skryte på meg en stor mage... Andre enn meg som har liten mage?

Er 22 uker og ser ikke så gravid ut, bare litt feitere enn vanlig;)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Det er så mange fine mager her inne! Er snart 24 uker, men kan ikke akkurat skryte på meg en stor mage... Andre enn meg som har liten mage?
Syns du er heldig jeg:p jeg er førstegangs å syns tanken på at magen ikke skulle komme før sent var kjempe deilig:D nå er jeg 24 uker å magen er begynt å bli nokså stor! Å tung! Å den skal jeg ha frem til desember/januar så er lenge nok det!:p nyt den mageløse tiden;) så skulle ønske den kunne venta litt til, men;)

<3 VinterPrinsesse <3

Min mage er heller ikke så stor. Men JM sier det er fordi jeg bærer babyen lavt og dypt visstnok.

Jeg er ganske liten og enkelte klær skjuler fortsatt magen :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Dere er heldige. Er faktisk tungt å ha diger mage allerede :(
Sitter hver dag å gruer meg til end resultatet.. Sliter med pust, bekken og sittestillinger pga str nå, så er livredd hvor ille plagene blir på slutten..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også fått ganske grei størrelse på magen og merker det er en utfordring å finne en noenlunde komfortabel sittestilling. Så er bare å nyte tiden før magen kommer skikkelig for merker at selv om det er kjekt å ha mage og faktisk kan se at jeg er gravid, så begynner det allerede å bli ganske tungt og ukomfortabelt. Gruer meg allerede til desember hvordan det blir da.

Termin 1. Januar:-)

Jeg er 24 uker og har stor mage. Ei sa til meg i går kveld: hvordan skal du klare deg helt til januar? Hva tror dere? Kommer jeg til å sprekke?ImageUploadedByBV Forum1410599238.763173.jpg
Er nr 2 dette.
Har gått opp 5,5 kg så langt. Kjenner det begynner å bli tyngre å gå i trapper. Magen vokser jo litt i rykk og napp...

Sist hadde jeg liten mage. Tror jeg bar babyen tett mot ruggraden. Nå er vel livmor tøyd og bukmusklene svakere. Da det kom ut en unge på 4 kg sa barmepleieren forbløffet: hvor gjemte du han?

1. Mann skal bli storebror

Jeg er 24 uker og har stor mage. Ei sa til meg i går kveld: hvordan skal du klare deg helt til januar? Hva tror dere? Kommer jeg til å sprekke?Vis vedlegget 77441
Er nr 2 dette.
Har gått opp 5,5 kg så langt. Kjenner det begynner å bli tyngre å gå i trapper. Magen vokser jo litt i rykk og napp...

Sist hadde jeg liten mage. Tror jeg bar babyen tett mot ruggraden. Nå er vel livmor tøyd og bukmusklene svakere. Da det kom ut en unge på 4 kg sa barmepleieren forbløffet: hvor gjemte du han?

1. Mann skal bli storebror
Fin mage! Kan hende du stangnerer litt også, ikke sikkert du blir så mye større :)

Her er magen sånn passe. Er 21+3 og er tydelig gravid. Hadde faktisk større mage med storesøster når jeg var like langt på vei, men hadde også gått opp mer i vekt da. Er vel litt trim og trening å løpe etter ei frøken på snart 2 år...
Magen vokser vel uansett litt i rykk og napp. Viktigste er hvordan mini har det inni der. Ikke om magen er liten eller stor, badering eller badeball... :p

Termin januar 2015

Jeg er 1.70 og har alltid vært tynn. Her har jeg og bare fått bittelitt mage og får hele veien kommentar om magen ser så liten at de ville aldri gjettet at jeg er hele 21 uke påvei. Blir litt bekymret selv, men så lenge legen sier at babyen tar til seg det den trenger og vokse relativ greit så er jeg fornøyd :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 1,58 cm og jeg syns jeg har fått en solid babymage, selv om jeg bare er 20 uker. Kort overkropp gjør at magen raskt vokser utover. ATTACH=full]77580[/ATTACH]

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1410681567.413766.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410681567.413766.jpg
    62,1 KB · Visninger: 83
Jeg er 1,58 cm og jeg syns jeg har fått en solid babymage, selv om jeg bare er 20 uker. Kort overkropp gjør at magen raskt vokser utover. ATTACH=full]77580[/ATTACH]
Jeg er 159, så det er ikke alltid tilfelle at kort overkropp gir rask vekst av mage :-P

Jeg er 1.70 og har alltid vært tynn. Her har jeg og bare fått bittelitt mage og får hele veien kommentar om magen ser så liten at de ville aldri gjettet at jeg er hele 21 uke påvei. Blir litt bekymret selv, men så lenge legen sier at babyen tar til seg det den trenger og vokse relativ greit så er jeg fornøyd :D

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er også 170 og tynn, men ingenting er galt her heller :) har lagt på meg 3 kg hittil, er 22+4 idag.

Jeg syns jeg har fått svær mage!! Men jordmor sa at baby ligger utover, så er nok derfor :) Noen bærer jo baby langt inne, og får derfor senere mage :)

Jeg syns jeg har fått svær mage!! Men jordmor sa at baby ligger utover, så er nok derfor :) Noen bærer jo baby langt inne, og får derfor senere mage :)
Jeg tror jeg bærer han såpass langt inne at magesekken min har allerede kommet i klem... Har av og til opplevd å gulpe :-S

Syns jeg har fått megamage, men fant ut i helgen at det fortsatt ikke er "nå tørr jeg å spørre" sikkert. Var på treff med en gjeng mennesker jeg ser en helg i året, og det var ingen som turte spørre, men siden jeg gikk ut ifra at det var kjempesynlig så snakka jeg om det som om alle visste det haha.

24+3

Jeg har endelig begynt å få litt synlig babymage (uke 22). Følte meg mer rund enn gravid frem til uke 20, men nå har den vokst. Etter UL i uke 20 så kjenner jeg også liv hver dag nå, og det er veldig koselig :)

Back
Topp