Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du er heldig jegDet er så mange fine mager her inne! Er snart 24 uker, men kan ikke akkurat skryte på meg en stor mage... Andre enn meg som har liten mage?

Fin mage! Kan hende du stangnerer litt også, ikke sikkert du blir så mye størreJeg er 24 uker og har stor mage. Ei sa til meg i går kveld: hvordan skal du klare deg helt til januar? Hva tror dere? Kommer jeg til å sprekke?Vis vedlegget 77441
Er nr 2 dette.
Har gått opp 5,5 kg så langt. Kjenner det begynner å bli tyngre å gå i trapper. Magen vokser jo litt i rykk og napp...
Sist hadde jeg liten mage. Tror jeg bar babyen tett mot ruggraden. Nå er vel livmor tøyd og bukmusklene svakere. Da det kom ut en unge på 4 kg sa barmepleieren forbløffet: hvor gjemte du han?
1. Mann skal bli storebror
Jeg ogsåMin mage er heller ikke så stor. Men JM sier det er fordi jeg bærer babyen lavt og dypt visstnok.
Jeg er 159, så det er ikke alltid tilfelle at kort overkropp gir rask vekst av mageJeg er 1,58 cm og jeg syns jeg har fått en solid babymage, selv om jeg bare er 20 uker. Kort overkropp gjør at magen raskt vokser utover. ATTACH=full]77580[/ATTACH]
Jeg er også 159, her vokser det utoverJeg er 159, så det er ikke alltid tilfelle at kort overkropp gir rask vekst av mage![]()
Jeg er også 170 og tynn, men ingenting er galt her hellerJeg er 1.70 og har alltid vært tynn. Her har jeg og bare fått bittelitt mage og får hele veien kommentar om magen ser så liten at de ville aldri gjettet at jeg er hele 21 uke påvei. Blir litt bekymret selv, men så lenge legen sier at babyen tar til seg det den trenger og vokse relativ greit så er jeg fornøyd
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg tror jeg bærer han såpass langt inne at magesekken min har allerede kommet i klem... Har av og til opplevd å gulpe :-SJeg syns jeg har fått svær mage!! Men jordmor sa at baby ligger utover, så er nok derforNoen bærer jo baby langt inne, og får derfor senere mage
![]()