Gravidmage?

Haha jeg også! Plagsomt til tider! Hender man må gå på do for å slippe ut litt ja :p

Mange ganger det ja, så blir garantert avslørt pga turene på do :)[/quote]
Litt morsomt at folk lurer også :P

Mange ganger det ja, så blir garantert avslørt pga turene på do :)
Litt morsomt at folk lurer også :p[/quote]

Ble noen turer da vi var på fest i påska, ikke nok med at ingen kunne være frivillig sjåfør, drikke kun vann og så gå på do så mange ganger (både pga luft, tissepause og lukkeøyapause), kom det spm om jeg var gravid mange ganger.. Bare smilte og ikke bekrefta noe jeg :-)

Litt morsomt at folk lurer også :p

Ble noen turer da vi var på fest i påska, ikke nok med at ingen kunne være frivillig sjåfør, drikke kun vann og så gå på do så mange ganger (både pga luft, tissepause og lukkeøyapause), kom det spm om jeg var gravid mange ganger.. Bare smilte og ikke bekrefta noe jeg :)[/quote]
Heheh ja da kommer det vel neppe som noen bombe når det blir kunngjort :) Koselig at folk er interesserte da :)

Oppblåst som fy enda, men tar nok en stund før det blir noe ordentlig mage...

Ja, har faktisk fått en kul nederst. Er hard, og navelen har nesten ploppa ut! Er andregangs, men synes fortsatt det er alt for tidlig :eek:

Nå føler jeg faktisk at jeg har fått litt mage :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Nja, kan være alt påskegodte og at jeg er veldig oppblåst om dagene. Men gleder meg til den synes :) Akkurat nå føler jeg meg bare tjukk!

Sent from my iPhone

Skal bli stas når det ikke er den minste tvil lenger!

Nå begynner jeg å få mage. 9 uker I dag :)

Har nok fått litt mage, men ser fortsatt bare feit ut:)

Når jeg ligger på ryggen, er der ingen tvil om at kulen er på vei :-) :-) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg trur faktisk at babymagen har begynt å komme, kjennes hardere/ut inni :)

Kjenner livmora har kommet godt opp, og ser en endring. Bruker strikk på buksene nå. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oh YES men veide 10 kg før mye før. Er vel bare at jeg er litt tjukk. Snart 15 uker nå. Føler at magen er hard, er vel oppblåstheten? Magen starter på en måte fra under puppene meget merkelig...

Merker det ikke så mye, mye hud og litt fett fra før. Fikk litt bukheng etter 1 man, blir spennende å se hvordan jeg blir seende ut etter denne runden. Huden min finnes ikke elastisk og magen er full av strekkmerker, heldigvis blekka de fort.

Men litt større vil jeg tro, livmora må ha kommet litt opp for på tirsdag, 10+3 gikk det fint med utvendig ul :)

Forrige gang så brukte jeg buksene som vanlig frem til uke 20, mens nå er det noen uker siden jeg måtte kutte ut olabuksene. Føler at magen kommer litt vel tidlig. Ser ut som jeg har lagt på meg en god del, men jeg er på stedet hvil i forhold til vekt....

Sent from my iPad using BV Forum

er nokså rund i kantene fra før, så ingen babymage synlig her, går nok en stund til før den viser seg fram :P men gleder meg til den dagen den viser skikkelig :D

Back
Topp