Gravidmage?

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Ja.. har dere begynt å få en antydning til gravidmage?

Selv føler jeg meg bare ekstra oppblåst og tjukk, haha:p

Typen tuller og spør meg om jeg har blitt tjukkere eller om det er babyen. Veldig morsomt. Er nok meg. Så jepp har fått litt mage ila påsken gitt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler jeg har lagt på meg bittelitt men tror ikke det er babyen. Men har ikke vekt så :P

Føler meg bare superoppblåst foreløpig! Spesielt om kvelden!:) gleder meg til å få ordentlig gravidmage:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er oppblåst i magen på ettermiddag og kveld, og på morgenen er magen så og si normal. Så tror nok ikke jeg har fått noe gravidmage ennå. Gleder meg til den kommer! :)

Dårlig med gravid mage, men lagt på meg to kg. Merkes! Er så kvalm og de to siste ukene har jeg spist OFTE for å holde magen i sjakk....

Ingenting her enda ;o trodde den var begynt å komme, men var nok bare oppblåst. Nå er den som før jeg ble gravid.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ingen ting her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flat som en pannekake :P

Er 9+1 og har begynt og få en del mage ja men kjønner ikke hvor det kommer i fra har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid så har vel en mistanke om at det er 2 inne der

Her er magen som før jeg ble gravid, rart å tenke på at det ligger en ca 5 cm liten baby der inne :D

Last edited:
Jeg har mage, men det er jo fordi jeg har lagt på meg, og at ting blir dyttet opp av livmora som har blitt større. Så er vel ikke gravidmage per def, men er jo pga graviditeten. :)

Dette fant jeg på nettet:

Uke 10

Livmoren er på størrelse med en appelsin, og selv om den ikke synes utenpå, kan du føle at du har fått mage. Den voksende livmoren dytter tarmer og urinblære oppover, og magen virker oppfylt. Tarmene arbeider tregere, noe som gjør at det lettere dannes gasser som kan gi deg ubehag.

Nope, ikke gravidmage. Men har lagt på meg litt og er til tider oppblåst. Kommer tidsnok!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har lagt på meg noen kilo og ser at magen er større. Spesielt om kvelden er den ganske stor :P

Magen jeg har innimellom er nok helst fordi jeg er oppblåst.... Ikke gått noe særlig opp i vekt, ligger enda ca der jeg lå tidligere. Men blitt lite trening etter jeg blei gravid så litt mer slapp i fisken :p ikke det at jeg var så kjempe stram før altså ;)

[quote="Freya, post: 17342696, member: 81596"
Uke 10

Livmoren er på størrelse med en appelsin, og selv om den ikke synes utenpå, kan du føle at du har fått mage. Den voksende livmoren dytter tarmer og urinblære oppover, og magen virker oppfylt. Tarmene arbeider tregere, noe som gjør at det lettere dannes gasser som kan gi deg ubehag.[/quote]

Skal være sikkert og vist, føler meg som en gassmaskin på kveldene, og magen er skikkelig treg og oppblåst.
Men håper og tror at under løs-huden, så er det en liten gravidmage, er 12 uker i morgen :-)

[quote="Freya, post: 17342696, member: 81596"
Uke 10

Livmoren er på størrelse med en appelsin, og selv om den ikke synes utenpå, kan du føle at du har fått mage. Den voksende livmoren dytter tarmer og urinblære oppover, og magen virker oppfylt. Tarmene arbeider tregere, noe som gjør at det lettere dannes gasser som kan gi deg ubehag.

Skal være sikkert og vist, føler meg som en gassmaskin på kveldene, og magen er skikkelig treg og oppblåst.
Men håper og tror at under løs-huden, så er det en liten gravidmage, er 12 uker i morgen :)[/quote]
Haha jeg også! Plagsomt til tider! Hender man må gå på do for å slippe ut litt ja :P

Men håper og tror at under løs-huden, så er det en liten gravidmage, er 12 uker i morgen :)
Haha jeg også! Plagsomt til tider! Hender man må gå på do for å slippe ut litt ja :p[/quote]

Mange ganger det ja, så blir garantert avslørt pga turene på do :-)

Back
Topp