Gravidmage uke 9!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
siste uka har magen vokst veldig! Har hatt mye voksesmerter og nå eser nedre del av magen og jeg får ikke lukket noen bukseknapper. Er ikke lenger oppblåst så det er ikke luft.. Andre med tidlig mage? Er 2.graviditet.

Ja!!! 3.barn (5graviditeten)

Jeg har fått stor mage!! 9+3 og første barnet! :o
Venninna til søstera mi er 18 uker på vei og jeg så hu i går, vi sammenligna mager, min er nesten som hennes :p :o
Skal den fortsette sånn blir jeg svææær :p hehe

Har mye mindre nå enn i uke 5-7 (da var jeg sykt oppblåst), så tror det er litt stille før stormen :)

Fortalte til mamma i dag att jeg er gravid. Og hennes først spørsmål når jeg avduket magen var "har de sjekket om det er to inni der? Er du sikker på att du bare er 10 uker på vei?" så ja, her har magen vokst... Masse :-P

Fortalte til mamma i dag att jeg er gravid. Og hennes først spørsmål når jeg avduket magen var "har de sjekket om det er to inni der? Er du sikker på att du bare er 10 uker på vei?" så ja, her har magen vokst... Masse :-P

Bare å laste opp bilde i magetråden ;)

Ja, jeg skjønner egentlig ikke hva som skjer. Etter å ha gått ned 32kg så ble jeg ganske fornøyd med kroppen, så ble jeg gravid å pooff så så det ut som jeg har en basketball i magen. Hvorfor blir magen så stor så tidlig? Er tredjegangs, men uansett. Livmoren har jo ikke kommet opp engang. :-/ Det blir vanskelig å holde dette skjult til uke 12 merker jeg ;)

Liten kule her å gitt..:) 9+4. Tredje graviditet.. Merker det særlig om morgenen. Noen flere som merker den er noe høyere oppe om morgenen? :)

Her er det vanskelig å si om det har kommet noe babymage, eller om jeg fremdeles er stor etter overstimuleringen. Har ennå ganske hovne eggstokker, men jeg har vanskelig for å tro at de alene står for denne kulemagen:) La ut bilde i mage-tråden for en stund siden, og selv om den er litt mindre nå, er den fortsatt like rund:p

Kun 8+1.. De som kjenner
Meg ser det tydelig.. Slank i utgangspunktet da.. 3 graviditeten..

Jeg har litt polstring, men ikke gått opp noe og jakka går ikke igjen. Så "noe" vokser :-p er 6. graviditeten, 4.barnet <3

Back
Topp