GRavidlykke:)

Klær her og :p fant meg noen klær jeg ikke ser ut som en hval i! :)

• Liker
Reactions: Io
Klær her også! :p Materialistisk lykke! ❤️ Love it!

Babysparkene i magen og min fantastiske snille og gode mann som er så glad i oss. :love7

Liker også å finne pene klær som passer! Fant en kjempefin sommerkjole på lindex igår! Tettsittende men passelig, da er jeg ekstremt fornøyd.:D

Her går jeg i gravidlykkerus etter å ha vært på oul onsdag og sett at allt var bra :D begynner virklig å gå opp for oss at det er sant. Tårene trillet da jeg fikk se den nydlige babyn <3 samtidig som vi smått kjenner noe av bevegelsene på utsiden. Kan ikke huske at jeg har vært i sånn lykkerus siden jeg fikk førstemann :-)

Gleder meg over sol og at sommerferie nærmer seg. Fant dessuten en god bikini og silkemammabukser på HM i dag. Det sammen med enn Royal pistasjeis, gjorde susen lurer på om jeg ikke skal pakke strandhåndkler i en fei og dra en kort tur etter bhg og jobb i dag.

Så kjekt med fine mammaklær da!

Jeg har en del fra forrige svangerskap. Så har jeg vært så heldig og arvet hele 6 mammajeans, 2 mammatights og en mammatopp fra en ansatt i barnehage til guttungen:) Ser helt nytt ut og er kjempe fint:D:D

Ellers koser jeg meg med de små dultene<3

Back
Topp