Gravidlinjen?

Puh. Godt det forsvinner. :p Kald skal han tydeligvis ikke bli nei. :D Guttebaby her og ja. Jeg har mørkt kroppshår om vinteren, det blir lyst med en gang det får sol på seg, så jeg tenkte at dersom det fortsatt er der gjennom sommeren så blir det heldigvis lyst da. Det er bare lege, jordmor og mannen som ser magen min uten klær nå for tiden. :)

Ja, virkelig! Har e venninne som og fikk hår på magen, og hennes forsvant ihvertfall. Ja, hehe, jeg tuller med mannen at jeg ihvertfall får myk mage å kose på, med den dunveksten jeg har hatt :P

Haha, godt det er flere av oss som tydeligvis har kropper som tydeligvis er redd for at babyen skal bli kald... Ja, har skjønt så at det forsvinner igjen etter fødsel, heldigvis! Og er glad jeg er lyshåret. Visstnok litt vanligere med guttebabyer selv om det kan skje med begge kjønn, du og venter gutt gjør du ikke?

Har også fått masse lyst dunhår på magen :)

Min gikk aldri helt bort fra sist graviditet :P Men er ikke kommet en ny igjen enda. Vistes mye bedre etter jeg hadde født, siden jeg er så lys i huden.

Jeg ser en antydning til en tynn tynn stripe.. Er i Thailand og soler meg jo, så mulig den er kommet tydeligere frem pga. det. Merket ingenting hjemme før jeg reiste. :)
Jeg venter også gutt og har fått noen lyse dunhår på magen. Men det skal litt til for å se dem heldigvis.

Har ikke fått heller, men ser at magemusklene har delt seg litt. Snålt å se! Det skjedde for noen uker siden

Ser snev av den, 25+0. Sjekket for noen dager siden og la merke til en svak skygge som ikke har vært der før

Hvordan ser du at de har delt seg, og er det vondt??
Det er ikke vondt, ser litt rart ut når jeg står ;) har polstring på magen, men når jeg står og ser på magen ser jeg en liten "grøft" midt på magen. Kjente der, og da kjentes det ut som to "plater" som har glidd fra hverandre. Litt vanskelig å forklare, men ikke ubehagelig i det hele tatt.

Det er ikke vondt, ser litt rart ut når jeg står ;) har polstring på magen, men når jeg står og ser på magen ser jeg en liten "grøft" midt på magen. Kjente der, og da kjentes det ut som to "plater" som har glidd fra hverandre. Litt vanskelig å forklare, men ikke ubehagelig i det hele tatt.

Ok - syns det har hørtes så vondt ut at musklene deler seg, men da er det vel ikke noe å grue seg til ;)

Ok - syns det har hørtes så vondt ut at musklene deler seg, men da er det vel ikke noe å grue seg til ;)
Jeg har iallfall ikke noe ubehag av det. Eneste forklaringa jeg har på den "grøfta". Dårlig forklaring, men veit ikke hvordan jeg skal forklare ellers ;)

24 + og ingen gravidlinje enda! Kanskje kommer den. Kanskje ikke. Mine magemuskler har og delt seg. Jeg hadde litt "voksesmerter" i magen men det var det

Hadde tydelig mørk strek forrige svangerskap, fra uke 15 omtrent kanskje noe før. Det tok tid, men den forsvant til slutt ( ihvertfall et år etter fødsel før den gikk bort)
Denne gangen har jeg fått en lysere strek, ikke så synlig som forrige, kom senere også, rundt uke 19-20 er 25+ nå og den ser ut til å holde seg lys. Mer hår også naturligvis, de blekner i solen og forhåpentligvis forsvinner etter graviditet....

Back
Topp