Gravidlinjen?

Nå dukket den opp her også gitt:p

Oppdaget den i går kveld, går ikke helt opp til navelen. Jeg er 25+3 i dag, men det kan hende den dukket opp tidligere uten at jeg har fått det med meg da. :)

Min rakk ikke å bli helt borte etter forrige svangerskap,men den er helt klart veldig utydelig .. Var nye sterkere sist :)

Sniker fra juni/juli, har heller ikke sett den ennå:s. Tror det er mer vanlig for de som er mørke å få det..? :$
Jeg husker jeg fikk den når jeg gikk med gutten vår, men husker ikke når den dukket opp:). Fått litt mer hår på veiviseren da:)

Enda ingen tegn til gravidlinje her enda forøvrig, 26+0 i dag, men er jo lyshåret og lys i huden. Dunet på magen er dog fortsatt definitivt tilstedeværende :P

Jeg har ikke fått den enda, men jeg fikk den sist i andre eller tredje trimester :)

Da har en tynn linje kommet opp til navlen... Hadde linjen med de 2 første barna også... OG jeg har begynt å få utovernavle:-/

Oppdaget at jeg og har fått nå. Den går opp hele magen, også over navlen :)

har ikke hatt det i noen av svangerskapene mine, så regner ikke med at det kommer noen strek nå heller

Jeg har ikke hatt den med de to eldste, så vet ikke om det i det hele tatt dukker opp noe der denne gangen heller :P

Back
Topp