Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. likt her ja.. Hvor langt er du på vei nå?Jeg er mye kvalm i løpet av dagen, orker nesten ikke mat. Og de gangene jeg spiser da blir jeg kvalm igjen håper det ikke blir noe mer. Var sånn i forige svangerskap å, men det er 11 år siden så hadde glemt åssen der var
Her kan jeg heller ikke bli sulten. Må hele tiden spise før jeg rekker å bli sulten.. skikkelig slitsomtKommer og går gjennom dagen her. Jeg må ikke bli for sulten eller for mett - begge deler gjør meg kvalm
Godt den drøyer litt, men kjipt å måtte ha den så lenge Får håpe du slipper det denne gangEnda ingen kvalme her, 4+0 idag, så enda veldig tidlig! Pleier og komme litt senere hos meg, rundt 10 uker og varer somregel til rundt 30 uker..
Huff.. likt her ja.. Hvor langt er du på vei nå?
Ble det for meg ja. Gikk ikke over før uke 22Her kom kvalmen 6+0, jeg er 6+5 i dag! Leste et sted på nett at det ofte blir verre og verre fram til uke 9-10? Er det sant? I så fall blir det noen kjipe uker framover
Her kom kvalmen 6+0, jeg er 6+5 i dag! Leste et sted på nett at det ofte blir verre og verre fram til uke 9-10? Er det sant? I så fall blir det noen kjipe uker framover