Gravidklær

En tråd i 'Juni 2021' startet av Srh, 14 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Noen som har tips til pene gravidklær? Jeg skulle også så gjerne hatt en gravidbukse (ikke jeans), men finner ingen! Og vil helst ha lommer bak. Har på følelsen at hele dette svangerskapet blir i kjoler også :p

2. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Jeg syntes zalando har mye å velge i :)

• Enig Enig x 2
  3. keia Forelsket i forumet JuniJubel2021 Desemberlykke 2018

Har du sett på HM og Lindex?

4. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Ja :(

5. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Har sett der. Kjøpte 3 pak med t-skjorter som var greie og rimelige :) fant en bukse også, men så jo så klart ikke før jeg fikk den at lengden var 3/4 :/ så den blir nok ikke å bruke før siste mnd av graviditeten :p

6. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Synes HM har så mye dårlig :eek: Asos har noe fint :) Ellers kommer jeg til å kjøpe kjoler, skjørt, skjorter i noen størrelser større enn normalt :)

• Liker Liker x 1
  7. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Åhh, nei 3/4.blir litt kaldt nå :joyful: sist trengte jeg ikke gravidklær før jeg var 6 mnd, håper jeg kal bruke mine lengst mulig, evt blir det tights fra hm og kjoler  men i og med at dette er 3 barnet kan vell magen bli større tidligere...? :sorry:

8. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Jeg ser 5 mnd ut allerede :p

9. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Zalando har masse fint.. Og en nettside som heter bonprix :) trygg side... Har bestilt derfra mange ganger :)

• Liker Liker x 1
  10. Mayax4 Flørter med forumet JuniJubel2021

Vet ikke om jeg kan spørre om dette her jeg, men jeg prøverxsmile6 er det flere som blir sprø av ubehagelige bh'er og ømme bryster?:laughing002 jeg holder på å bli gal og lurer rett og slett på om jeg skal investere i en skikkelig god sports bh:nailbiting: noen som har noen å anbefale evt?:angelic:

11. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Jeg slutta med vanlig bh i fjor. Nå bruker jeg to nydelige bh-topper fra KappAhl. Skal se om jeg finner link :) ellers går det i overdeler fra Cubus og amme-bh :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. LykkeniLivet Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Jaa, gjerne link/bilde :angelic:

Klarer nesten ikke gå med bh lengre, strammer sånn :shy:

13. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Fant ikke akkurat de to jeg har men de ligner på denne :)

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/seamfree-boylelos-bh/311084/

14. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Her er min :D helt nydelig å ha på!

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      42,6 KB
      Visninger:
      33
    • Liker Liker x 2
  15. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Ojj, langt på vei du? :) er spent i og med dette er tredje....Men er snart fem år siden sist :p

16. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

7+2 :p Veier litt mer nå enn ved forrige graviditet. Men syns mageområdet har eksplodert siste ukene :laughing002

17. Lille.meg Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡ JuniJubel2021 Assistert-jentene

Kjike litt på julekjola nu, e så gira på jul:laughing025 har sedd litt på bonprix men ikke turt å bestille sia æ ikke har hørt om nån andre såm har bestilt derifra, men ser jo her at nån annbefale d.. da ska æ se ka æ finn der:) har ikke nå mage ennu, men håpe den kommer snart :p e jo bare 4+2, så har nokk ei stund ijænn før æ treng nå større klær

• Liker Liker x 1
  18. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Ja husker jeg hadde mage med jenta i uke 7, ikke noe vits i å holde d skjult, syntes veldig... Var også veldig oppblåst :wtf:

• Enig Enig x 1
  19. Snutta92 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Har nylig bestilt der, gikk kjapt og enkelt :)

• Liker Liker x 1
  20. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Finn.no!! De e SÅ gull!! Sist svangerskap fekk eg heilt totalt noio for absolutt alt som strama, truser, bh, bukser etc. Det var i veke 6 liksom! Så eg sjekka ut finn.no og fant ein pakke ei solgte for 1000kr, var 82(!!) Klesplagg i den :happy093fantastisk mykje fint i str m/l, og hu som solgte den va gaaanske lik min str, merka hu bytta favorittplagg iløpet av graviditeten, så fint lite var veldig strekt foruten dei aller siste/største plagga, men dei vil uansett være for store for meg før magen blir større uansett:happy: Eg fordelte klærne på meg og ei venninne i samme str, eg tok alle mørke klær og fargeklatten fekk alle med farger :talk017 hehe..

Anbefale virkelig finn.no altså. Ein kan søka på størrelser og plass, genialt! Go nuts!

• Liker Liker x 2

Del denne siden