Gravidklær

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Noen som har tips til pene gravidklær? Jeg skulle også så gjerne hatt en gravidbukse (ikke jeans), men finner ingen! Og vil helst ha lommer bak. Har på følelsen at hele dette svangerskapet blir i kjoler også :p
 
Har du sett på HM og Lindex?
 
Jeg syntes zalando har mye å velge i :)
Har sett der. Kjøpte 3 pak med t-skjorter som var greie og rimelige :) fant en bukse også, men så jo så klart ikke før jeg fikk den at lengden var 3/4 :/ så den blir nok ikke å bruke før siste mnd av graviditeten :p
 
Har sett der. Kjøpte 3 pak med t-skjorter som var greie og rimelige :) fant en bukse også, men så jo så klart ikke før jeg fikk den at lengden var 3/4 :/ så den blir nok ikke å bruke før siste mnd av graviditeten :p
Åhh, nei 3/4.blir litt kaldt nå :joyful: sist trengte jeg ikke gravidklær før jeg var 6 mnd, håper jeg kal bruke mine lengst mulig, evt blir det tights fra hm og kjoler  men i og med at dette er 3 barnet kan vell magen bli større tidligere...? :sorry:
 
Åhh, nei 3/4.blir litt kaldt nå :joyful: sist trengte jeg ikke gravidklær før jeg var 6 mnd, håper jeg kal bruke mine lengst mulig, evt blir det tights fra hm og kjoler  men i og med at dette er 3 barnet kan vell magen bli større tidligere...? :sorry:
Jeg ser 5 mnd ut allerede :p
 
Vet ikke om jeg kan spørre om dette her jeg, men jeg prøverxsmile6 er det flere som blir sprø av ubehagelige bh'er og ømme bryster?:laughing002 jeg holder på å bli gal og lurer rett og slett på om jeg skal investere i en skikkelig god sports bh:nailbiting: noen som har noen å anbefale evt?:angelic:
 
Vet ikke om jeg kan spørre om dette her jeg, men jeg prøverxsmile6 er det flere som blir sprø av ubehagelige bh'er og ømme bryster?:laughing002 jeg holder på å bli gal og lurer rett og slett på om jeg skal investere i en skikkelig god sports bh:nailbiting: noen som har noen å anbefale evt?:angelic:
Jeg slutta med vanlig bh i fjor. Nå bruker jeg to nydelige bh-topper fra KappAhl. Skal se om jeg finner link :) ellers går det i overdeler fra Cubus og amme-bh :D
 
Jaa, gjerne link/bilde :angelic:

Klarer nesten ikke gå med bh lengre, strammer sånn :shy:





Jeg slutta med vanlig bh i fjor. Nå bruker jeg to nydelige bh-topper fra KappAhl. Skal se om jeg finner link :) ellers går det i overdeler fra Cubus og amme-bh :D
 
Kjike litt på julekjola nu, e så gira på jul:laughing025 har sedd litt på bonprix men ikke turt å bestille sia æ ikke har hørt om nån andre såm har bestilt derifra, men ser jo her at nån annbefale d.. da ska æ se ka æ finn der:) har ikke nå mage ennu, men håpe den kommer snart :p e jo bare 4+2, så har nokk ei stund ijænn før æ treng nå større klær
 
  • Liker
Reactions: Srh
Kjike litt på julekjola nu, e så gira på jul:laughing025 har sedd litt på bonprix men ikke turt å bestille sia æ ikke har hørt om nån andre såm har bestilt derifra, men ser jo her at nån annbefale d.. da ska æ se ka æ finn der:) har ikke nå mage ennu, men håpe den kommer snart :p e jo bare 4+2, så har nokk ei stund ijænn før æ treng nå større klær
Har nylig bestilt der, gikk kjapt og enkelt :)
 
Finn.no!! De e SÅ gull!! Sist svangerskap fekk eg heilt totalt noio for absolutt alt som strama, truser, bh, bukser etc. Det var i veke 6 liksom! Så eg sjekka ut finn.no og fant ein pakke ei solgte for 1000kr, var 82(!!) Klesplagg i den :happy093fantastisk mykje fint i str m/l, og hu som solgte den va gaaanske lik min str, merka hu bytta favorittplagg iløpet av graviditeten, så fint lite var veldig strekt foruten dei aller siste/største plagga, men dei vil uansett være for store for meg før magen blir større uansett:happy: Eg fordelte klærne på meg og ei venninne i samme str, eg tok alle mørke klær og fargeklatten fekk alle med farger :talk017 hehe..

Anbefale virkelig finn.no altså. Ein kan søka på størrelser og plass, genialt! Go nuts!
 
Back
Topp