Gravidklær..

Skal prøve å utnytte klærne jeg allerede har. Men må uansett kjøpe basicting som strømpebukser og evt tights. Lange singletter har jeg fra før, og så kan jeg bruke vanlige jakker/cardigans utenpå. Må nok kjøpe en gravidjeans og en svart gravid-penbukse. Men vil heller bruke penger på ting til babyen!
 
Skal prøve å utnytte klærne jeg allerede har. Men må uansett kjøpe basicting som strømpebukser og evt tights. Lange singletter har jeg fra før, og så kan jeg bruke vanlige jakker/cardigans utenpå. Må nok kjøpe en gravidjeans og en svart gravid-penbukse. Men vil heller bruke penger på ting til babyen!
Kan anbefale noen gravid singleter og slikt også altså. De gjør at man ser sånn pent gravid ut. I vanlige klær der man fort bare litt småfeit ut :p (syns jeg da).
 
Bruker gravidbukse hver dag på jobb. På morgenen er magen som vanlig. Men etter lunsj blir den større :p Ganske så oppblåst, og ser 6 mnd gravid ut på kvelden. Hehe!
 
Er også sykt oppblåst, de vanlige olabuksene er veldig ubehagelige nå. Er 6+6 nå. Føles ut som jeg allerede har fått en liten gravidkul, men det er jo ikke mulig. Jevner seg vel snart ut før magen popper i uke 14, som den har gjort før:hilarious:
 
Presser på meg jeansene fra før jeg ble gravid, kan ikke gå med mammabukser enda..da ser jeg alt for gravid ut:hilarious: Er så oppblåst.
 
Får nesten ikke lukket buksene mine, og når jeg sitter må jeg kneppe opp knappen.. Ikke har jeg funnet noen butikk med avdeling med mammaklær de siste dagene heller.. Synes dette er helt håpløst, spesielt siden det fortsatt er "hemmelig" at jeg er gravid, men blir vel bedre når man får ordentlig mage og kan kle seg deretter...
 
Jeg kikket faktisk på senteret her og bare h&m av de store kjedene som har gravidklær???
Jeg har framoverlent livmor så jeg merker /synes godt veldig tidlig...
Klarer ikke å ha noe som strammer..
 
Kan anbefale noen gravid singleter og slikt også altså. De gjør at man ser sånn pent gravid ut. I vanlige klær der man fort bare litt småfeit ut :p (syns jeg da).
Hvor kjøper du gravid singleter? :happy: Ingen butikker på mitt faste senter som selger gravidklær... Men jeg har kjøpt meg ei gravidbukse og en gravidtights i en butikk i Frankrike nå i ferien. Så bestilte jeg noe billig på wish før ferien som jeg er spent på kvaliteten på :p
 
Her er «løse» shorts som er høye i livet redningen! :D anbefales!
 
Hvor kjøper du gravid singleter? :happy: Ingen butikker på mitt faste senter som selger gravidklær... Men jeg har kjøpt meg ei gravidbukse og en gravidtights i en butikk i Frankrike nå i ferien. Så bestilte jeg noe billig på wish før ferien som jeg er spent på kvaliteten på :p
De jeg kjøpte på asos sist var mine favoritter. Mener å huske at zalando og hadde noen fine i god kvalitet. Hm sine var i elendig kvalitet.
 
Veldig oppblåst selv, også venter jeg tvillinger. Har allerede kjøpt gravidklær, men det fremhevet magen veldig, så går bare med de hjemme for å ikke avsløre meg ;)
 
Ikke veldig langt, men har egentlig gått med gravidbukser og løse bukser siden jeg var gravid sist, så ikke så mye forandring annet enn at jeg har lagt frem flere av gravidklærne mine. Men de jeg brukte i starten sist går ikke over låta nå så er er det rett på den store størrelsen, og magen ser oppblåst ut heletiden nå, så prøver å skjule den med store klær. Elsket å handle masse på nett sist så har masse fine vinterklær til gravide som jeg ikke har funnet i Norge. Men på eBay og wish hadde de masse foret tøy til gravid. Også foret bukser. Elsker egentlig gravid klærne på HM, de er ikke dyre og sitter fint syntes jeg. Bare hater at nesten alle gravidklær er stramme og bukser korte i bena.
 
Back
Topp