Gravidklær..

Sofie4

Blir kjent med forumet
Jeg er så oppblåst og uggen og kvalm at jeg gikk til innkjøp av et par gravid bukser i dag. Jeg er bare 8-9 uker på vei og tenker at jeg må nødt til å ha det litt behagelig ;)

Men jeg fikk sjokk når jeg så meg i speilet med mammabuksene på! Det fremhevet jo magen super mye! Da så jeg plutselig kjempe gravid ut!

Nei, får vente en stund til ;)
Får fortsette å bo i kjoler, «dress-joggebukser» og vanlige bukser med bella-band ;)

Flere som har synlig mage så tidlig?
Altså, jeg skjuler den, men sviktende magemuskler og tidligere graviditeter har gjort at den bare har poppet ut!
 
Jeg er så oppblåst og uggen og kvalm at jeg gikk til innkjøp av et par gravid bukser i dag. Jeg er bare 8-9 uker på vei og tenker at jeg må nødt til å ha det litt behagelig ;)

Men jeg fikk sjokk når jeg så meg i speilet med mammabuksene på! Det fremhevet jo magen super mye! Da så jeg plutselig kjempe gravid ut!

Nei, får vente en stund til ;)
Får fortsette å bo i kjoler, «dress-joggebukser» og vanlige bukser med bella-band ;)

Flere som har synlig mage så tidlig?
Altså, jeg skjuler den, men sviktende magemuskler og tidligere graviditeter har gjort at den bare har poppet ut!

Min første og jeg er sjokkert over hvor oppblåst magen min er - jeg er relativt godt trent, men her bare blåser den seg ut, og jeg er kun 7+3, men lurer på om noe av det er paranoia...
 
Den er min nr 4, og det blir jo verre og verre (tidligere og tidligere) for hver gang ;)
Jeg er egentlig ganske tynn, så kan være derfor det synes så fort?

Tenk hvis vi skal ha tvillinger!!? Hehe..
 
Jeg har også lurt på det er tvillinger, kan ikke huske det var så mye mage så tidlig. Jeg har gått ned over 20 kg siden sist jeg ble gravid, så kanskje derfor. Men magen blir veldig fin så fort man får gravidklærne på, gleder meg:happy:
 
Jeg skal ta UL i morgen, så da slipper jeg å lure på om det er tvillinger mer hvertfall ;)

Ser for meg «nei, her er det bare en baby og mye kake!»

*hersens sommeravslutninger*

:laughing002:laughing005
 
Bare 5+2 og skikkelig oppblåst. Er så jeg vurderer å finne fram noen mammabukser og bruke på fritida, for det er jo så ubehagelig med vanlige klær.
 
Jeg er 7+1 Og meget oppblåst. Går til innkjøp av mammabukser så fort det er offisielt for komforten sin del.. Det er så lett å se at det er mammabukser, derfor får jeg pine på meg de trange buksene enn så lenge :)
 
Den er min nr 4, og det blir jo verre og verre (tidligere og tidligere) for hver gang ;)
Jeg er egentlig ganske tynn, så kan være derfor det synes så fort?

Tenk hvis vi skal ha tvillinger!!? Hehe..

Haha, hadde UL I dag og det ble ikke nevnt noe om tvillinger, så er nok bare insane mengder luft, ettersom jeg ikke får i meg så mye mat for tiden heller...
 
Jeg har gått opp fra small til medium i bukser nå. Er 7+3 i dag. :)
 
Veldig oppblåst jeg også og vurdert det samme! Bare 5+0 nå. Tenker jeg ikke kjøper gravidklær før jeg er sikker på at alt går som det skal, så får jeg nøye med meg tights, hettegensere og tunikaer :D
 
Er 6+1, ikke synlig eller merkbar mage. Olabukser går fint, men løsere bukser er å foretrekke. Nå i varmen anbefaler jeg knebuksene fra Cubus, finnes også i lang bukse. Jerseystoff, superelastisk!
 
5+1 her så ikke noe synlig mage, men føles oppblåst innimellom! Kosebukse er ett must når eg e heime! :happy:
 
Er 6+1, ikke synlig eller merkbar mage. Olabukser går fint, men løsere bukser er å foretrekke. Nå i varmen anbefaler jeg knebuksene fra Cubus, finnes også i lang bukse. Jerseystoff, superelastisk!
Takk for tips :) Skal sjekke ut disse!
 
Gleder meg til å kunne bruke gravidklærne mine igjen,hvis alt går bra denne gangen ❤️
 
Jeg knepper opp knappen på olabuksene mine hver dag, og orker egentlig ikke tanken på å dra i butikker og handle klær ... men snart må jeg. Er ikke sju uker ennå, men magen lever tydeligvis sitt eget liv!
 
Back
Topp