englemamma18
Elsker forumet
Flere som har måtte begynne med gravidklær enda? Jeg måtte ta på meg gravidbuksa for første gang i dag, da buksene mine begynner å bli litt vel stramme 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har slengt på meg hm-buksa fra sistFikk jobbukse og kjøpte en på HM i dag
Men ble så skuffet over utvalget på HM. Så utrolig kjedelige klær![]()
Det eneste jeg vet, er at gravidvinterjakker er svindyre i forhold til normale jakker.. Hvis du googler litt finner du nok en del. Jeg vurderer å sjekke eBay og satse på at det er noe der, de jeg har funnet i norske butikker koster langt pokkerivold over 1000kr..Jeg er uke 13. Jeg invisterte i mammabukse fra hm denne uken. Største problemet er jakker. Får ikke til å lukke igjen jakka lengre. Hm hadde ingen mamma jakker. Man går mot kaldere tider. Forslag til hvordan man løser dette med jakke til høsten og vinteren?
Jeg er uke 13. Jeg invisterte i mammabukse fra hm denne uken. Største problemet er jakker. Får ikke til å lukke igjen jakka lengre. Hm hadde ingen mamma jakker. Man går mot kaldere tider. Forslag til hvordan man løser dette med jakke til høsten og vinteren?

Kan anbefales!Du kan jo ha strikkegensere og åpen jakke en stund da, men det blir sannsynligvis så kaldt at du må ha jakke. Hvis mannen er større og har en Stormberg jakke feks og du får plass til mange lag under kan det jo være en løsning. Jeg tror jeg heller mot å kjøpe en billig jakke når behovet melder seg. Tenker at jeg skal velge noe som funker til mange temp og vær og heller kjøre flere lag med klær sånn at det holder å kjøpe kun 1 jakke..Jeg er uke 13. Jeg invisterte i mammabukse fra hm denne uken. Største problemet er jakker. Får ikke til å lukke igjen jakka lengre. Hm hadde ingen mamma jakker. Man går mot kaldere tider. Forslag til hvordan man løser dette med jakke til høsten og vinteren?