Issem
Betatt av forumet
Går i gravidbukse. Blir kvalm når de vanlige buksene strammer.Flere som har måtte begynne med gravidklær enda? Jeg måtte ta på meg gravidbuksa for første gang i dag, da buksene mine begynner å bli litt vel stramme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går i gravidbukse. Blir kvalm når de vanlige buksene strammer.Flere som har måtte begynne med gravidklær enda? Jeg måtte ta på meg gravidbuksa for første gang i dag, da buksene mine begynner å bli litt vel stramme
Samme her, blir så dårlig..Går i gravidbukse. Blir kvalm når de vanlige buksene strammer.
Hei. Før jeg mistet i SA så googlet jeg selvfølgelig det meste. Men kjøpte heldigvis ingenting. Husker at jeg så at Stormberg har er par som ligner allværsjakke til gravide. Samt turbukser. Håper du finner noe du likerJeg er uke 13. Jeg invisterte i mammabukse fra hm denne uken. Største problemet er jakker. Får ikke til å lukke igjen jakka lengre. Hm hadde ingen mamma jakker. Man går mot kaldere tider. Forslag til hvordan man løser dette med jakke til høsten og vinteren?