Gravidklær?

Flere som har måtte begynne med gravidklær enda? Jeg måtte ta på meg gravidbuksa for første gang i dag, da buksene mine begynner å bli litt vel stramme :p
Går i gravidbukse. Blir kvalm når de vanlige buksene strammer.

Bruker fremdeles mine vanlige klær, orker ikke kjøpe gravidklær før jeg vet at ting utvikler seg normalt... Har ikke fått ordentlig gravidmage enda uansett.

Jeg er uke 13. Jeg invisterte i mammabukse fra hm denne uken. Største problemet er jakker. Får ikke til å lukke igjen jakka lengre. Hm hadde ingen mamma jakker. Man går mot kaldere tider. Forslag til hvordan man løser dette med jakke til høsten og vinteren?
Hei. Før jeg mistet i SA så googlet jeg selvfølgelig det meste. Men kjøpte heldigvis ingenting. Husker at jeg så at Stormberg har er par som ligner allværsjakke til gravide. Samt turbukser. Håper du finner noe du liker :-)

Jeg kjøpte meg sååå gode gensere på Ullared som er veldig lange, ikke gravidgenser, men den er så romslig at den kan brukes til slutten tror jeg. Er litt sånn hettegenserstoff, også går den nedenfor knærne. Gleder meg såå til det blir kaldere og jeg kan bruke den oftere :D

Back
Topp