Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se at det ikke bare er jeg som sliter med dette...trodde det var noe galt med megSlim fit i "vanlig" jeans stoff. Blir helt gal av å dra i dem hele tiden hvilken type er best?
Nei. Kommer ikke til å kjøpe såkalte gravidklær eller noe det står gravid foran. Gravid-vitaminer, gravidbelte...
Jeg bruker samme str i mammaklær som i vanlige klær. Jeg har heldigvis mye klær fra mine og andres tidligere svangerskap liggende i esker, men motene forandrer seg så jeg kommer nok til å kjøpe noen nye ting også. Jeg måtte begynne med mammabukser for 2-3 uker siden. Da hadde jeg brukt hårstrikk rundt knappen på buksa en stund allerede.Hvordan er mammabukser i størrelse i forhold til vanlige bukser? Noen som vet? Bor så langt unna byen at jeg tror jeg må bestille på nett men er så redd de skal være helt feil når de kommer i posten Jeg er født med hofter pluss at jeg er relativt lav. Med vanlige bukser har jeg utfordring med å finne noen som er korte nok i beina men som samtidig sitter fint over baken
Tenkte å stikke til Svangerskapet på Majorstua Endelig funnet et sted hvor det ser ut som de har litt større str
Har du vært å sett på klær der nå? Tenkte å ta meg en tur der selv en dag å se om jeg finner noen klær Foreløpig har jeg tre bukser som passer, og en jeg kan bruke strikk på, men tenker det snart er på tide å kjøpe noen bukser. Plutselig våkner man en dag, å ingen bukser passer hehe