Gravidklær

har kjøpt amme bh, puppa vokser fort & den var billig så kjøpte 2 stk som var 2 str for store. nå passer de

Nei. Kommer ikke til å kjøpe såkalte gravidklær eller noe det står gravid foran. Gravid-vitaminer, gravidbelte...

Haha. Og hvorfor ikke det? :p Jeg nekter å gå i joggebukser annet enn hjemme, så har bestilt et par mammabukser på nett. Foreløpig klarer jeg meg, men kan bli godt å ha om et par uker, særlig på kveldstid ;-)

Hvordan er mammabukser i størrelse i forhold til vanlige bukser? Noen som vet? Bor så langt unna byen at jeg tror jeg må bestille på nett men er så redd de skal være helt feil når de kommer i posten ;) Jeg er født med hofter pluss at jeg er relativt lav. Med vanlige bukser har jeg utfordring med å finne noen som er korte nok i beina men som samtidig sitter fint over baken :)

Hvordan er mammabukser i størrelse i forhold til vanlige bukser? Noen som vet? Bor så langt unna byen at jeg tror jeg må bestille på nett men er så redd de skal være helt feil når de kommer i posten ;) Jeg er født med hofter pluss at jeg er relativt lav. Med vanlige bukser har jeg utfordring med å finne noen som er korte nok i beina men som samtidig sitter fint over baken :)
Jeg bruker samme str i mammaklær som i vanlige klær. Jeg har heldigvis mye klær fra mine og andres tidligere svangerskap liggende i esker, men motene forandrer seg så jeg kommer nok til å kjøpe noen nye ting også. Jeg måtte begynne med mammabukser for 2-3 uker siden. Da hadde jeg brukt hårstrikk rundt knappen på buksa en stund allerede.

Har ikke turt å begynne med mammaklær enda. Synes det fremhever magen mer og har allerede fått en del blikk på jobb. Gudskjelov så har jeg noen bukser som passer. men de må av med en gang jeg kommer fra jobb. ;-)

Tenkte å stikke til Svangerskapet på Majorstua :) Endelig funnet et sted hvor det ser ut som de har litt større str :)

Har du vært å sett på klær der nå? Tenkte å ta meg en tur der selv en dag å se om jeg finner noen klær:) Foreløpig har jeg tre bukser som passer, og en jeg kan bruke strikk på, men tenker det snart er på tide å kjøpe noen bukser. Plutselig våkner man en dag, å ingen bukser passer:P hehe

Har du vært å sett på klær der nå? Tenkte å ta meg en tur der selv en dag å se om jeg finner noen klær:) Foreløpig har jeg tre bukser som passer, og en jeg kan bruke strikk på, men tenker det snart er på tide å kjøpe noen bukser. Plutselig våkner man en dag, å ingen bukser passer:p hehe

Nei, ikke vært der enda, får se neste lørdag tenker jeg. Er ikke så oppblåst, og etter influensa og lite mat så fungerer de buksene jeg har igjen :-)

Jeg har kjøpt to mamma tights, en mamma jeans og en svart mammabukse fra hm, kjøpte i str 38 og trodde det skulle være grei str. Men de henger skikkelig i rumpe og lår :-( så orker ikke bruke de enda. Går i strømpebukse og kjole/skjørt her.

Kjøpte meg en sort bukse på h&m idag, og to topper :) Var på Storosenteret, men synes ikke de hadde så mye fint der så får ta meg en tur til sentrum å titte litt. Tror de har bedre utvalg på h&m i Karl Johan ;)

Om man ikke vil kjøpe mammaklær er Pulz bukser et god alternativ :-) jeg har en fra før av og den er god og stretchy øverst så kan nok ha den lenge om ikke hele svangerskapet :-)

jeg har "heldigvis" vært litt større før, så har en del bukser som passer enda. er 13 uker i morgen.

Men problemet for meg er jakker..

forrige svangerskap hadde jeg noen av buksene fra h&m, men de skled bare ned. så blir nok en del tights og strømpebukser denne gangen også :)

Da har jeg vært og handlet to bukser på Svangerskapet på Majorstua, eneste stedet jeg fant som førte bukser over str 46. Til og med stormoteutikkene har ikke mammaklær. Hallo, vil gjerne ha plass til magen uten at det strammer jeg også laughing7

De hadde to bukser (en sort i stoff og en olabukse), og begge passet helt strålende! Superfornøyd, skal bli så deilig å sitte på jobb i morgen uten at jeg er helt øm i magen fordi det strammer. (+ at det er alt for vidt i lårene).

Kjøpte meg to mammabukser på hm i dag og det er det mest behagelige jeg har hatt på meg på leeeeeenge! Kjøpte en genser og en kjole også :) Fant en kjole til som var på tilbud og jeg angrer så på at jeg ikke kjøpte den så tror jeg må ut dit en tur i morgen også :) Men må si at jeg er veldig skuffet over utvalget på hm så blir nok litt shopping på nettet fra nå av :)

Har fått lånt en del bukser og gensere/topper, og kjolee - magene våre blir jo store og forhåpentligvis flotte i sommer ;-)
Men, har ikke tatt i bruk enda da jeg har noen baggy bukser jeg bruker mest nå.

Her går det i tights, joggebukse eller litt "finere" stoffbukser! Ikke snakk om at jeg får på meg olabuksene mine..

Kjøpte meg ei god mamma-bukse på HM som jeg har på meg nå. Utrolig deilig at det ikke er noe som strammer:)

Back
Topp