Gravidklær

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Noen som har begynt å bruke gravidklær? Jeg har ikke fått noe mage enda, men de dagene jeg er oppblåst, kjenner jeg at buksene kunne vært større i livet:p Syns det er litt tidlig å kjøpe bukser enda, men gidder ikke å gå rundt med for trange bukser heller.
Hvor handler dere klær?

Jeg kjøpte en "fin godbukse" på h&m.. Bor nesten i den, da den ser litt pen ut, samtidig som den er behagelig :) trenger flere, men finner ingen fine.

Jeg har heldigvis ikke trengt enda, men må vell snart begynne å tenke på det jeg også :) Ser mange handler på h&m og mamalisious(?) på nettet :)

Bruker joggebukser.. Finslige da :p største problemet er vell arbeidsbuksen

Jeg fant frem den ene mammabuksa mi i dag, til og med trusene strammer! :p jeg var sånn sist og, fikk ekstremt fort mage helt fra "bunnen" av.. Jeg ble skuffa over H&M, og ønsker meg sårt nye bukser. Vi får se hva jeg finner :)

Jeg fant frem mammabuksene allerede i uke 4-5 :D

Jeg synes de er så behagelige og de ser flotte ut som vanlige klær. Kjøper slimfit på HM.

Jeg har kjøpt noen bukser på hm - men syns de sklir ned hele tiden:(

Kanskje noen har tips til bukser som sitter bedre?

Det er mange uker siden jeg fikk på meg mine egne bukser, så jeg har funnet fram mammabuksene for lenge siden. Alle mine slimfit mammajeans glir ned, men de fra h&m er enda verre enn de andre. Har nesten gitt opp å finne jeans, men de andre mammabuksene mine er gode, også de fra h&m.

Da skal jeg prøve den:) takk for tips!

Hmmm, tror ikke det - kjøper 38, som jeg pleier. Er de store i str?

Jeg synes de er normale i str (skinny buksene), mens de andre på HM er store i str.
De som er store i str henger på lår og rumpe og siger ned, men skinny jeansene gjør ikke det.

Nei. Kommer ikke til å kjøpe såkalte gravidklær eller noe det står gravid foran. Gravid-vitaminer, gravidbelte...

Jeg har vært å kjøpt 2 mammabukser i dag på h&m :) 350kr for 2 stk..å de var både fine å behaglige! Kjipt å begynne med mammaklær allerede, men magen er kommet så har ikke noe valg ;)

Trenger ikke egentlig mammabukser helt ennå, men klarer ikke å bruke de vanlige buksene mine og har gått i joggebukser siden uke 5, så nå savnet jeg jeans for mye til å la være.

Jeg har kjøpt en av disse utskjelte slim fit-buksene fra H&M, og er enig - de sklir ned hele tiden, ikke veldig behagelig. Har bestilt en fra Zalando nå i helgen, spent på om den sitter bedre på!

Synes ærlig talt de H&M-butikkene jeg har vært innom har hatt ganske dårlig utvalg på gravidbukser? Ørten varianter av den samme slim fit-buksa og noen joggebukser er vel det jeg har funnet. Kanskje jeg ikke leter godt nok.

Jeg kjøpte meg to slim fit mammabukser på h&m, og syns de er ganske fine. Ganske lite utvalg.. Litt synd! Men hvis noen har noen andre butikker eller på nett som selger fine mammabukser- del gjerne. Jeg har ikke sjans til å komme inn i de gamle buksene, får dem ikke igjen.

Har funnet frem en gravid- tights , ellers går det i joggebukser;) men skal kjøpe flere bukser.

Tenkte å stikke til Svangerskapet på Majorstua :-) Endelig funnet et sted hvor det ser ut som de har litt større str :-)

Back
Topp