Overdeler bruker jeg vanlige t-skjorter fra Bikbok i større størrelse enn til vanlig. Alternativt så kan en jo gjerne handle herret-skjorter da de er romsligere. Jeg hater generelt det meste av gravidoverdeler ettersom majoriteten er stygge styggesen og mange av dem er lagvis med stoff og det blir bare svett og klamt.
Fattigstudent tipset om dressbukser i herremodell da disse er lavere i livet og dermed legger seg under magen i stede for å kræsje med den. Jeg har ikke prøvd selv men det så ikke dumt ut. Samme gjelder for dongeribukser; sjekk ut herreavdelingen.
Jeg bruker
buksene mine fra Selected Femme men de blir for trange på et tidspunkt, drøyer med andre ord ‘mammaklær’ så lenge som mulig. Denne gang vil jeg være på mitt mest gravide i sommermånedene så planen er å bo i kjoler i slutten. Sist var jeg høygravid i januar og februar med -30 grader ute, så da gikk det i yogabukser i bomull og store ullgensere. Fant en vanlig genser fra Arket jeg kunne bruke fra start til slutt. Har en i hvit og en i svart.
Av teknisk tøy liker jeg godt tights og yogabukser fra
tights.no Trening klarer jeg ikke mye av som gravid for formen er for dårlig så har ikke så mye å bidra med der men bruker samme type
treningsbher som jeg gjorde før jeg ble gravid bare at de er i større størrelse enn de jeg hadde før. De er veldig gode.