Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig vår turHadde startet på hormoner for IVF, skulle på UL den 30/4 for å se hvordan eggene låg an til uthenting i sist uke. (Uke 19) dette skulle være vårt 2 forsøk. Ingen av eggposene var av særlig størrelse så min skuffelse var stor. Tenkte at nå får vi ikke forsøket pga de ikke har utviklet tidsnok. Så tittet han på livmoren og der var det et sort hull. Han sa det var graviditetstegn og ville jeg skulle ta en test før vi gikk videre. Jammen meg var den positiv! Etter snart to års prøving (jeg har pcos)

Gratulerer med positive testerFikk første positive test forrige søndag (10.05), tok ny på torsdag som var enda sterkere (bilde 1) og enda ny i dag, som var sterk og fin (bilde 2).
Begynner å slappe mer av nå, hjelper å se at testene blir sterkere! Er 5 + 0 i dag, og spiren satt på første forsøk! Er fremdeles i sjokk ❤
Har bestilt tidlig UL i uke 7+5, så teller ned dagene. Har sååå lyst til å si det til alle, særlig sønnen vår på 3,5 som skal bli storebror
Gratulerer!Fikk første positive test forrige søndag (10.05), tok ny på torsdag som var enda sterkere (bilde 1) og enda ny i dag, som var sterk og fin (bilde 2).
Begynner å slappe mer av nå, hjelper å se at testene blir sterkere! Er 5 + 0 i dag, og spiren satt på første forsøk! Er fremdeles i sjokk ❤
Har bestilt tidlig UL i uke 7+5, så teller ned dagene. Har sååå lyst til å si det til alle, særlig sønnen vår på 3,5 som skal bli storebror
Gratulerer med positive testerSelv 5+0, satt på PP1 og vi har ei jente på straks 3 år!
Gratulerer!Positiv test i dag!Har vært aktive prøvere siden juli i fjor. Har et barn fra før.. og skal (egentlig) på fertilitetsutredning neste uke. Krysser fingrer for flere positive tester dagene fremover, så jeg kan puste bittelitt..
(og avbestille timen)
Satt på PP4, men brukte 6 mnd. Lenge sykluser og sambo hadde en tur til Brasil når Zikalviruset stod på som verst.Så artig!
Gratulerer til deg også. Hvor lang tid prøvde dere på nr.1? Vår satt i pp 8 forrige gang ❤
Nå blir jeg redd for dårlig stigninghva tror dere?

Sant nokJeg sliter med det samme.. ingen økning fra 11 til 12 dpo.. men idag merket jeg økning. Tror vi bare må huske på at det ennå er veldig tidlig og at det ikke er krise om testene ikke er kjempesterke ennå!![]()
Syns dette ser fint ut!❤Nå blir jeg redd for dårlig stigninghva tror dere?
Jeg skal også slutte og teste når jeg får 3+! Men nå er det så tidlig å jeg måååå se økning før jeg kan slå meg helt til roHvor lenge fortsetter dere å teste?
Jeg har tatt 5 tester, 2 første dagen også annenhver dag (siste 2 dager i mellom), i én uke. Har steget hver gang.
Tenker å ta digitaltest på onsdag, da er jeg 5+3, og om den viser 3+ så slutter jeg å teste med mindre det skjer noe unormalt.
Jeg skal også slutte og teste når jeg får 3+! Men nå er det så tidlig å jeg måååå se økning før jeg kan slå meg helt til roJeg som sikkert stresser unødvendig
![]()
TaaaakkSyns dette ser fint ut!❤
Tenker ikke du skal være redd i det hele tatt, er fortsatt tidlig, ser bra ut, er 6+2 og først nå har jeg super sterke strekerNå blir jeg redd for dårlig stigninghva tror dere?

Slutter etter 3+, mem har hvert borti noen som aldri før 3+ mem lilvell sitter med barn i sine armer nåHvor lenge fortsetter dere å teste?
Jeg har tatt 5 tester, 2 første dagen også annenhver dag (siste 2 dager i mellom), i én uke. Har steget hver gang.
Tenker å ta digitaltest på onsdag, da er jeg 5+3, og om den viser 3+ så slutter jeg å teste med mindre det skjer noe unormalt.