Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok de siste idag måtte se at det stod 3+ å det gjorde detMine tester![]()

Ja det er det som er gøy! Jeg hadde en MA i januar, så føler veldig på testetrang for å se stigning denne gangen. Selv om jeg vet at det ikke hjelperOisann, her var det tester ja! Veldig kult å se stigningen!![]()

Ja det er det som er gøy! Jeg hadde en MA i januar, så føler veldig på testetrang for å se stigning denne gangen. Selv om jeg vet at det ikke hjelper![]()
Tok de siste idag måtte se at det stod 3+ å det gjorde det![]()
meg,testet 3 dager før ikm som skulle vært 27 april,så tester jeg i gjenn i går 3dager etter og fikk 3+ hadde kanskje trodd jeg skulle få 2-3 men vet fra tidligere at HCG min stiger raskt!Hvor mange dager etter ikm kan man forvente 3+?
Jeg testet 3 dager før ikm og fikk da 1-2..

meg,testet 3 dager før ikm som skulle vært 27 april,så tester jeg i gjenn i går 3dager etter og fikk 3+ hadde kanskje trodd jeg skulle få 2-3 men vet fra tidligere at HCG min stiger raskt!Hvor mange dager etter ikm kan man forvente 3+?
Jeg testet 3 dager før ikm og fikk da 1-2..

Samme som
meg,testet 3 dager før ikm som skulle vært 27 april,så tester jeg i gjenn i går 3dager etter og fikk 3+ hadde kanskje trodd jeg skulle få 2-3 men vet fra tidligere at HCG min stiger raskt!![]()

Nettopp,var derfor jeg bare måtte bruke opp alle di jeg hadde liggende,kunne jo ikke ligge der ubruktOkei! Jeg er på dagen etter ikm nå, så venter noen dager til og tester igjen. Har en digital liggende, det kan vi ikke ha noe av, må brukes![]()
Nettopp,var derfor jeg bare måtte bruke opp alle di jeg hadde liggende,kunne jo ikke ligge der ubrukt![]()
Her og,og kjempe gla for fridag,sov til elve noe jeg ikke har gjort på lengeNei det er rart med det
Merker jeg er skikkelig ukonsentrert på jobb idag. Tankene vandrer inn hit hele tiden og jeg er latterlig trøtt...
åsså er jeg konstant sultn men finner ikke noe jeg har lyst på,jaja noe skal det være 
Her og,og kjempe gla for fridag,sov til elve noe jeg ikke har gjort på lengeåsså er jeg konstant sultn men finner ikke noe jeg har lyst på,jaja noe skal det være
![]()
Kokte meg noen egg å grovbrødÅå så deilig! Jeg gleder meg til langhelg! Jeg har medarbeidersamtale senere idag, vurderer å fortelle sjefen om graviditeten.. syns det er vanskelig... er jo veldig tidlig...
Jeg sliter også med matlysten... ta noe frukt kanskje?
ja syns og det er vanskelig å skulle fortelle så tidlig,foreløpig så har det gådd greit på jobb så får håpe det varerKokte meg noen egg å grovbrødja syns og det er vanskelig å skulle fortelle så tidlig,foreløpig så har det gådd greit på jobb så får håpe det varer
![]()