Kanskje det gjemmer seg mer enn en i magen?Endelig 3+ Syns egentlig den stigningen har gått veldig fort...fikk første positive test søndag for en uke siden, digital 1-2 da..tirsdag 2-3 på digital og 3+ idag. Alle nivåene på digital på en uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det gjemmer seg mer enn en i magen?Endelig 3+ Syns egentlig den stigningen har gått veldig fort...fikk første positive test søndag for en uke siden, digital 1-2 da..tirsdag 2-3 på digital og 3+ idag. Alle nivåene på digital på en uke
Håper ikke det, syns det er mer enn nok med en i slengenKanskje det gjemmer seg mer enn en i magen?
Jeg fikk også alle nivåene på en uke Noen produserer hcg raskere enn andre Gratulerer med 3+Endelig 3+ Syns egentlig den stigningen har gått veldig fort...fikk første positive test søndag for en uke siden, digital 1-2 da..tirsdag 2-3 på digital og 3+ idag. Alle nivåene på digital på en uke
Satser på at jeg er en av de Skal på tul om ett par uker så får se da hva som skjuler seg i magehusetJeg fikk også alle nivåene på en uke Noen produserer hcg raskere enn andre Gratulerer med 3+
Du produserer sikkert bare hcg rasktHåper ikke det, syns det er mer enn nok med en i slengen
Hvor langt er du på vei?Helt glemt å legge ut desse her Tok testene på Mandag, den digitale ca en halvtime etter den første , klarte ikkje å vente
Litt usikker faktisk, trodde eg hadde mensen for et par uker siden, men med 3+ å så tydelige tester var det nok ikkje det, så ser tilbake på forrige mens i mai er eg ca 6+5 idagHvor langt er du på vei?
Oi! Gratulerer så mye! Ja, det er den mest positive testen jeg har sett tror jegLitt usikker faktisk, trodde eg hadde mensen for et par uker siden, men med 3+ å så tydelige tester var det nok ikkje det, så ser tilbake på forrige mens i mai er eg ca 6+5 idag
Ja, helt fantastisk...Oi! Gratulerer så mye! Ja, det er den mest positive testen jeg har sett tror jeg
Dessverre er jeg ikke på vei enda men EL i dag så mulig at jeg snart er på veiJa, helt fantastisk...
Kor langt er du på veg?
Det går helt fint, krysser for at du komme snart etter oss daJeg bare liker å følge med litt hehe
Kommer inn i mars jeghihiDet går helt fint, krysser for at du komme snart etter oss da
JaKommer inn i mars jeghihi
Ja, gratulerer og velkommen til ossTok en test dagen etter jeg skulle hatt mensen, den var så svak at man nesten ikke så streken. Tok nye 10 dager etter jeg skulle hatt mensen, og de var positive. (Profilbildet.)
Syns jeg har så lite symptomer ift tidligere svangerskap, tok ny test på tirsdag (6+4), og der var teststreken sterkere enn kontrolltesten, det er vel positivt? Hvis noe har gått galt ville vel testen vært svakere? Eller..?