Takk ❤️Åå hurra! Gratulerer![]()
Takk ❤️Åå hurra! Gratulerer![]()
Gratulerer så mye❤Første test på rugedag 9 (innsett av 3 dagers). Ble tatt på kvelden![]()
De testene er kjempe dårlig! Fikk aldri noe sterkere med de. Men fikk super sterke tester med cb og make sure.Her er bilde av alle testene. Onsdag er øverst, deretter torsdag, fredag, lørdag og i dag.. håper det bare er rfsu testene som funker dårlig![]()
Enig, ikke stol på de testene! Vet mange som ikke har fått stigning på dem!Her er bilde av alle testene. Onsdag er øverst, deretter torsdag, fredag, lørdag og i dag.. håper det bare er rfsu testene som funker dårlig![]()
De testene er kjempe dårlig! Fikk aldri noe sterkere med de. Men fikk super sterke tester med cb og make sure.
Godt å høre! Da stoler jeg på at alt er bra, jeg har jo mange symptomer, så. Tusen takk for at dere roet nervene mine littEnig, ikke stol på de testene! Vet mange som ikke har fått stigning på dem!
Hvor langt er du på vei idag?Har såå lyst å ta ny digitaltest i kveld, i håp om å få 3+. Men kjipt om den fortsatt viser 2-3, da må jeg i såfall kjøpe nye digitale![]()
Ops, glemte å sitere degHvor langt er du på vei idag?![]()
Da hadde jeg nok ventet et par dager til med å ta digital, bare sånn i tilfelleJeg troor jeg er 4+5, men er ikke helt sikker, kan være lenger og kan være mindre![]()
Jada, jeg klarer å tenke realistisk, er bare kjipt å måtte innom apoteket å kjøpe nyeDa hadde jeg nok ventet et par dager til med å ta digital, bare sånn i tilfelleMen hvis du tenker du kan klare å tenke realistisk og tenke at det enda er tidlig og ikke bli skuffet hvis den enda viser 2-3 så er det jo bare å kjøre på
![]()