TakkÅå hurra! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkÅå hurra! Gratulerer
Gratulerer så mye❤Første test på rugedag 9 (innsett av 3 dagers). Ble tatt på kvelden
Gratulerer så mye❤
De testene er kjempe dårlig! Fikk aldri noe sterkere med de. Men fikk super sterke tester med cb og make sure.Her er bilde av alle testene. Onsdag er øverst, deretter torsdag, fredag, lørdag og i dag.. håper det bare er rfsu testene som funker dårlig
Enig, ikke stol på de testene! Vet mange som ikke har fått stigning på dem!Her er bilde av alle testene. Onsdag er øverst, deretter torsdag, fredag, lørdag og i dag.. håper det bare er rfsu testene som funker dårlig
De testene er kjempe dårlig! Fikk aldri noe sterkere med de. Men fikk super sterke tester med cb og make sure.
Godt å høre! Da stoler jeg på at alt er bra, jeg har jo mange symptomer, så. Tusen takk for at dere roet nervene mine littEnig, ikke stol på de testene! Vet mange som ikke har fått stigning på dem!
Hvor langt er du på vei idag?Har såå lyst å ta ny digitaltest i kveld, i håp om å få 3+. Men kjipt om den fortsatt viser 2-3, da må jeg i såfall kjøpe nye digitale
Ops, glemte å sitere degHvor langt er du på vei idag?
Da hadde jeg nok ventet et par dager til med å ta digital, bare sånn i tilfelle Men hvis du tenker du kan klare å tenke realistisk og tenke at det enda er tidlig og ikke bli skuffet hvis den enda viser 2-3 så er det jo bare å kjøre påJeg troor jeg er 4+5, men er ikke helt sikker, kan være lenger og kan være mindre
Jada, jeg klarer å tenke realistisk, er bare kjipt å måtte innom apoteket å kjøpe nye Bor på en ganske liten plass, så sjansen for at noen jeg kjenner er på apoteket samtidig er storDa hadde jeg nok ventet et par dager til med å ta digital, bare sånn i tilfelle Men hvis du tenker du kan klare å tenke realistisk og tenke at det enda er tidlig og ikke bli skuffet hvis den enda viser 2-3 så er det jo bare å kjøre på