GratulererPositiv digital etter 2 timer siden sist toalettbesøk, da klarte jeg ikke å vente lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererPositiv digital etter 2 timer siden sist toalettbesøk, da klarte jeg ikke å vente lenger
Tusen takkGratulerer
GratulererVis vedlegget 258327 4+5! Baby nummer 3 Termin 21.01.19
GratulererVis vedlegget 258548
Ca på ikm [emoji173]️
Etter 1,5 år ser det endelig ut som det har klaffet for oss! Fikk positiv test i går på selveste nasjonaldagen. Var da 8 dpo! [emoji173]️
I dag er jeg 9 dpo og fikk denne:
Vis vedlegget 258617
Fortsatt litt i sjokk!
I følge terminkalkulatoren har jeg termin 31.jan.
Så kanskje jeg stikker en liten fot inn i Februar forumet også når det kommer i gang.
Krysser alt jeg kan for at spiren holder helt til mål!
Gratulerer! [emoji173]️ Ekstra kjekt når man har prøvd så lenge!
Takk!
Ja, man blir jo så vant til at testene er negative at det blir et sjokk når de plutselig er positive! Men utrolig gøy også!
Klarer ikke helt slippe jubelen 100% løs da. Hadde en kjemisk i desember, så er veldig redd det skal skje igjen!
Ja, skulle ønske man slapp å bekymre seg sånn de første ukene. Skulle gjerne bare sluppet jubelen løst og fortalt til alle rundt seg. Men satser på at ukene snegler seg av gårde og at man om ikke lenge kan slappe litt mer av
Vis vedlegget 258699
Vet ikke om jeg er så fornøyd med egen stigning, men ble litt mer optimistisk av siste Tror jeg må slutte med testing nå og bare innse at jeg er gravid til det motsatte eventuelt er bevist [emoji28]