Sølvstjerne
Glad i forumet
Fikk 2-3 på digital i dag 5+1 [emoji30] Noen flere som har noen betryggende ord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 på digital i dag 5+1 [emoji30] Noen flere som har noen betryggende ord?
Ja, den der må har vært veldig nære på!Jeg åpna den også [emoji23] Det var tre meget tydelige streker så tipper jeg får digital 3+ om en dag eller to. Men tror faktisk jeg dropper å kjøpe flere. Orker ikke stresset det medfører [emoji30]
Vis vedlegget 257470
Fant denne på nett:
Vis vedlegget 257471
Ultralyd om 12 dager, får bare vente til da isteden!
Ja, den der må har vært veldig nære på!
Ja, det synes jeg du kanVil tro det!tar det som 3+ jeg [emoji23]
Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at du kommer helt imål denne gangVis vedlegget 257497
Tar steget inn her, selv om det føles ekstremt skummelt etter jeg mistet i SA i desember. Testene er fra 4+0. Idag, 4+2 tok jeg blodprøve for å måle hcg. Verdi 1400. Har hatt fryseforsøk, IVF, fjerde innsett så fikk derfor satt tilbake 2.
Synes den ser positiv ut! Gratulerer!Hei alle sammen! Jeg testa positivt med ganske svak strek på onsdag (9. mai). Hadde veldig, veldig svake tester i går og denne (bildet) i dag. Håper og tror at jeg endelig er gravid! Hva tror dere? Har vært prøvere i 1 år og 5 mnd, så hadde vært en lettelse hvis det endelig klaffa!![]()
Ser absolutt positiv ut!Hei alle sammen! Jeg testa positivt med ganske svak strek på onsdag (9. mai). Hadde veldig, veldig svake tester i går og denne (bildet) i dag. Håper og tror at jeg endelig er gravid! Hva tror dere? Har vært prøvere i 1 år og 5 mnd, så hadde vært en lettelse hvis det endelig klaffa!![]()
GratulereVis vedlegget 257497
Tar steget inn her, selv om det føles ekstremt skummelt etter jeg mistet i SA i desember. Testene er fra 4+0. Idag, 4+2 tok jeg blodprøve for å måle hcg. Verdi 1400. Har hatt fryseforsøk, IVF, fjerde innsett så fikk derfor satt tilbake 2.
Melder meg inn her, og krysser fingrene for at jeg blirtest idag 11DPO (ca)
Gratulerer så myeMelder meg inn her, og krysser fingrene for at jeg blirtest idag 11DPO (ca)
Gratulerer så mye