Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 277463 Sånn så min ut i kveld, og da var CB digital med ukesindikator negativ.

Jeg har alltid fått to streker på testene selv om jeg ikke var gravid.
Såpass ja. Var jo veldig tydelig strek der. Teit at det kommer opp to streker på den uansett, selv om man ikke skal lese av disse testene uten monitoren
Fikk en svak strek på min også. Jeg fikk ikke prøvd med monitoren. Trodde man kunne teste når som helst på døgnet med den men det kunne man tydeligvis ikketok en nå i sted. Er kanskje litt tidlig å prøve den i morgen da hvis den har 50mlu siden jeg bare er 8/9 dpo.
Hvor mange dpo er du?
Jeg testet på monitoren i dag 11DPO - «Ikke gravid» altså![]()
Jeg også fikk samme resultat men er bare 8 eller 9 dpo. Har du tatt noen andre tester?
Jeg spurte clearblue hvor sensitiv den er og fikk dette til svar 50mIU/ml hCG. Så da er vel den det samme som digital kanskje? Så tror man trenger litt mer hcg enn de andre på monitoren.
Digital er 25mlU/ml.
Jeg har tatt flere tester (kun 25-tester), og alle er klart negative.venter egentlig bare på mensen nå.
Trodde digitale også var 50 Men greit at den ikke er det
Så kjedelig med negative tester
Er fremdeles håp men skjønner at du føler håpet er ute. Pleier også å føle det hvis jeg får negativ test 11 dpo. Spesielt siden jeg har fått svak positiv 10 dpo før.