Graviditetstest

så håper eg kommer over frykten for å spontanabortere igjen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skjønner at du er usikker. Får håpe alt går bra nå :)
☆☆

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Så gøy! :D Gratulerer så mye! Kjenner jeg blir litt misunnelig! :D skulle gjerne hatt to tette selv men har planer om å studere til høsten og vil ikke utsette det noe mer :p

Masse lykke til! :D
 
Gratulerer så masse:) tror dette blir supert jeg! Så tette er jo bare fint, blir gode venner og krangler, og tenk så mye glede de får av hverandre. Travelt er det nok men det blir mest fantastisk:D min mor har tre tette. Og vi har så mye glede av hverandre!! Jeg ønsker meg faktisk en til allerede, men som ei annen sier her, kroppen min er ikke kommet seg helt etter fødsel enda, så jeg venter nok litt til;) gratulerer igjen,dette blir flott!!!
 
Gratulerer så masse:) tror dette blir supert jeg! Så tette er jo bare fint, blir gode venner og krangler, og tenk så mye glede de får av hverandre. Travelt er det nok men det blir mest fantastisk:D min mor har tre tette. Og vi har så mye glede av hverandre!! Jeg ønsker meg faktisk en til allerede, men som ei annen sier her, kroppen min er ikke kommet seg helt etter fødsel enda, så jeg venter nok litt til;) gratulerer igjen,dette blir flott!!!
Tusen takk! Tenker meg at alt slitet er verdt det til slutt :-D du må selvfølgelig følge kroppen din!
 
Nei og nei så koselig :) Kjempestas med en av hver da.. Kjenner jeg blir meget verpesyk her :) Så fint bilde dere fikk..! Alt var bra med lillebror?
 
Last edited:
Ååh så koselig. Artig med en av hver. Kjenner å jeg får mer å mer lyst på nr 2. Hadde vært kjekt med en av hvert kjønn:) Håper alt sto bra til med den lille:)
 
Nei og nei så koselig :) Kjempestas med en av hver da.. Kjenner jeg blir meget verpesyk her :) Så fint bilde dere fikk..! Alt var bra med lillebror?
Ja! En av hver er drømmen for oss :) alt stod veldig bra til, han er en aktiv liten pjokk :-D
Leser overalt om folk som er verpesyke! Så du er ikke alene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye! Fikk ikke mindre lyst til å starte med prøvingen på nummer to nå...
 
Back
Topp