Graviditetstest

Oi! Så koselig. Og nå fikk jeg nok mitt første stikk på at jeg aldri får oppleve all spenningen og forventningene som du har fremfor deg igjen. Gratulerer så mye. Tror man venner seg til det livet en lever. To tette blir nok både travelt og koselig.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Takk! Får se om det blir samme resultat i morgen tidlig ;-)
Var det tungt i begynnelsen? Og kom dere fort inn i den nye tilværelsen?
Nei, det var faktisk ikke det. Da var nr 1 så liten at hun ikke var i trassaldern. Jeg hadde begge to hjemme. Det gikk veldig fint. Men måtte ha rutiner på ting og tang. Hadde gjerne gjort det igjen når jeg ser hvor stor glede de har av å være så tette:)


Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
 
Oi! Så koselig. Og nå fikk jeg nok mitt første stikk på at jeg aldri får oppleve all spenningen og forventningene som du har fremfor deg igjen. Gratulerer så mye. Tror man venner seg til det livet en lever. To tette blir nok både travelt og koselig.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Takk for det! Trist å høre at du ikke får oppleve det, hvis det er noe du ønsker :-/
 
Nei, det var faktisk ikke det. Da var nr 1 så liten at hun ikke var i trassaldern. Jeg hadde begge to hjemme. Det gikk veldig fint. Men måtte ha rutiner på ting og tang. Hadde gjerne gjort det igjen når jeg ser hvor stor glede de har av å være så tette:)


Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Høres jo bra ut det! Er litt redd for at nr.1 her skal føle seg utenfor?
 
Oioi, gratulerer :D Blir nok en spennende tid. Håper på litt oppdatering på hvordan det går :)
Kjenner jeg er litt misunnelig :p
 
Oioi, gratulerer :D Blir nok en spennende tid. Håper på litt oppdatering på hvordan det går :)
Kjenner jeg er litt misunnelig :p
Takk! Kommer til å bli mye å gjøre også.. Vi har ikke plass til en til, så vi må begynne å se etter leiligheter - og få lån i boks! Får vi det til, tror jeg jeg kan puste lettet ut :p
 
Så koselig:) Ble litt misunnelig nå kjente jeg:) Blir nok kjempekjekt for jenten din å få en søster eller bror så tett:)
 
Oi! gratulerer :D jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å bli gravid igjen allerede... Kroppen min er ikke helet etter fødselen engang :0 masse lykke til og håper du får masse hjelp og tid til å hvile :)
 
Oi! gratulerer :D jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å bli gravid igjen allerede... Kroppen min er ikke helet etter fødselen engang :0 masse lykke til og håper du får masse hjelp og tid til å hvile :)
Takk! :-D Har nesten akkurat helet kroppen min etter fødselen.. Så håper ikke dette svangerskapet blir helt forferdelig :p skulle gjerne hatt litt mer tid på meg før jeg ble gravid igjen, men det er vår egen feil :) og abort er ikke et alternativ!
 
Oj, Gratulerer så masse!! =) Har tenkt litt på 2 tette vi å , vet ikke hvorfor jeg bryr meg men er litt redd for hva andre vil tenke og ikke minst jobben :p
Så kjekt!! du må opdatere oss =)
 
Oj, Gratulerer så masse!! =) Har tenkt litt på 2 tette vi å , vet ikke hvorfor jeg bryr meg men er litt redd for hva andre vil tenke og ikke minst jobben :p
Så kjekt!! du må opdatere oss =)
Takk! Ikke tenk på hva andre sier og mener. Det er deres valg, ingen andres :) er litt bekymret for jobben jeg og.. Men man kan vel ikke få sparken? Eller? :p
 
Gratulerer! Så spennende! Vil ikke ha to tette selv, mn må si jeg beundrer de som makter d ;) er nok slitsomt med pseudotvillinger, mn alt går seg til, og de vil jo ha mye glede av hverandre i oppveksten når de er så tette :)
 
Gratulerer:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åå så koslig, Gratulerer så mye! :) kjente jeg ble litt misunnelig, har såå lyst på en til :) men jeg får knipe igjen å klare å vente et år til:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her vurderes å prøve igjen i august:) Men etter flere SA før lille gutten endelig kom så er eg ikke helt sikker ennå. Men har lyst å få siste mann en gang neste år:) Storebror på 5 vil gjerne ha en lillebror til, og vedder på at eg blir mamma til 3 gutter, hvis eg greier å bli gravid igjen:) Så ol

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp