IsabelleMichelle
Forelsket i forumet
Kan man ikke stole på utslaget på testen hvis den er tatt på kvelden istedenfor morgenen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man ikke stole på utslaget på testen hvis den er tatt på kvelden istedenfor morgenen?
Kjempe raskt! TakkOi, det er raskt. Gratulerer! Hvordan går det med deg?
Forstår godt at du ikke har landet enda. Blir nok noen tanker før det går opp også kanskje? Hva sier kjæresten?Kjempe raskt! TakkTror ikke det har gått helt opp til meg enda.. Merker gullungen sliter meg ut nå, men tror vi skal greie oss med en til
![]()
Det gjør det sikkertForstår godt at du ikke har landet enda. Blir nok noen tanker før det går opp også kanskje? Hva sier kjæresten?
Hurra! Da er det bare gledenDet gjør det sikkertkjæresten bare smiler! Og sier at vi kommer til å klare det! Så det er nå en positiv ting :-D
Takk for det :-D skal oppdatere dere på ferden!Hurra! Da er det bare gledenSå spennende. Ønsker deg lykke til på denne "nye" ferden. Håper vi får noen drypp av hvordan du har det her i aug 13
![]()
Oj! Gratulerer! Så gøytKan man ikke stole på utslaget på testen hvis den er tatt på kvelden istedenfor morgenen?
Takk! Satser på det :-D er 12 mnd mellom meg og min bror, vi har alltid hatt et bra forholdOj! Gratulerer! Så gøytdet blir to tette som vil få stor glede av hverandre<3
Takk! Får se om det blir samme resultat i morgen tidlig ;-)Gratulererhar 13 mnd mellom mine to eldste. Det er supert
Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Hvor langt på vei tror du at du er da?Takk! Satser på det :-D er 12 mnd mellom meg og min bror, vi har alltid hatt et bra forhold![]()
Har virkelig ikke peiling!! Husker ikke når jeg hadde mensen sistHvor langt på vei tror du at du er da?
Altså, mer enn en mnd på veiHar virkelig ikke peiling!! Husker ikke når jeg hadde mensen sistmen tror ikke det er mer enn en mnd
![]()
Takk! Er sikkert travelt i begynnelsen.. Men håper det går seg til :-DGratulerer
Lyst på en til vi også snart. Men vet ikke hvordan det blir med to tette
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk