Graviditetstest 10 dager etter innsetting

Sunflower: jeg har ikke regelmessig syklus så er litt usikker på når jeg forventer menstruasjon men skal ha det ganske snart om jeg ikke er gravid nå ;-) blir spennende. Håper ikke tante rød kommer verken til meg eller til deg. Har noe menssmerter men har hatt det lenge nå. Ellers føler jeg meg veldig kvalm i perioder. Noe stikking og idag begynte jeg å kjenne ømme bryst... Håper det er godt tegn men tørr ikke å ta en test :-/ redd for å bli skuffet....

Sent from my iPhone using BV Forum

Tahini: jeg skjønner at det er tøft! Jeg tenker på deg og krysser fingrene for deg at du vil lykkes nå. Men husk at det er veldig tidlig enda og det er fortsatt håp :-) masse lykke til <3 heier på deg/dere :-) klem og god natt.

Ja jeg lurte også på om det var normalt hehe. Husker det var slik sist også og da ble jeg gravid så jeg håper det er ett godt tegn:) kjente mye stikking jeg også. Stikker enda innimellom men ikke som i starten. Ble veldig kvalm og var plaget med hodepine. Er det litt enda. D kommer og går. Var tissetrengt jeg også i 1-2 dager, måtte oftere på do.

Hvilken type behandling? Må/måtte du ta en del hormoner? Har dere barn fra før?

Lykke til :Heartred

Vi har ICSI-behandling, da vi begge har våre hindringer og har måtte ta nesesprayen, hormonsprøyter, el-sprøyta og tar nå de tabelettene som skal tas for å hjelpe på at det skal sitte :) jeg har barn fra før, men han har ikke, så da ble det til at vi prøver dette. Har dere barn fra før? og hva er AID? har ikke fått med meg alle forkortelsene enda :D:)

AID er inseminasjon med sæddonor. Mannen min er steril. Det var veldig tøft for oss når vi fikk vite det og det var en lang prosess. Jeg er 32 nå og mannen min har nettopp blitt 40 så om vi ønsker flere barn da må det bli nå :-) og vi ønsker oss flere barn. Vi har ei lita jente fra før. Hun er det beste som har hendt oss. I mine øyne ett mirakel for det klaffet på første AID forsøk og vi er så uendelig takknemlig for henne <3 jeg har desverre ikke blitt gravid denne gang fikk jeg vite på mandag. Tok en test og den var negativ. Fikk menstruasjon samme dagen så da fikk jeg svaret. Jeg var veldig lei meg men ble lettet for at jeg endelig visste om jeg var det eller ikke. Har gått å tenkt veldig mye på det og var mye plaget med bivirkninger av medisinen. Vi vikk vite at vi kan få prøve igjen neste uke. Jeg skal på ul neste uke Tirsdag og regner med at jeg da får vite når det blir innsetting. En ting jeg bare stusser veldig på at jeg ikke trengte å ta noen hormoner på 2. forsøk. Jeg prøver å få tak i noen der for å høre litt men det er ikke så lett å få tak i noen der. Jeg trudde at jeg måtte ta dobbeldose siden det ikke funket på siste forsøk... Hmm..

Da fikk jeg svar på blodprøven som bekreftet den negative graviditetstesten :( sykt skuffende .

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huffa da :-( d var leit å høre!!! Har du fått menstruasjon da? Når blir neste forsøk ?

huff, d var skikkelig synd.. :( stor klem

AID er inseminasjon med sæddonor. Mannen min er steril. Det var veldig tøft for oss når vi fikk vite det og det var en lang prosess. Jeg er 32 nå og mannen min har nettopp blitt 40 så om vi ønsker flere barn da må det bli nå :) og vi ønsker oss flere barn. Vi har ei lita jente fra før. Hun er det beste som har hendt oss. I mine øyne ett mirakel for det klaffet på første AID forsøk og vi er så uendelig takknemlig for henne <3 jeg har desverre ikke blitt gravid denne gang fikk jeg vite på mandag. Tok en test og den var negativ. Fikk menstruasjon samme dagen så da fikk jeg svaret. Jeg var veldig lei meg men ble lettet for at jeg endelig visste om jeg var det eller ikke. Har gått å tenkt veldig mye på det og var mye plaget med bivirkninger av medisinen. Vi vikk vite at vi kan få prøve igjen neste uke. Jeg skal på ul neste uke Tirsdag og regner med at jeg da får vite når det blir innsetting. En ting jeg bare stusser veldig på at jeg ikke trengte å ta noen hormoner på 2. forsøk. Jeg prøver å få tak i noen der for å høre litt men det er ikke så lett å få tak i noen der. Jeg trudde at jeg måtte ta dobbeldose siden det ikke funket på siste forsøk... Hmm..

så kjipt at det ikke gikk denne gangen... :( men så bra dere får prøve igjen så fort :) og tusen takk for god forklaring på AID. skjønner godt at det var tøft når dere fikk beskjeden, men syns det står stor respekt av dere som benytter dere av AID :) og en familie bygges definitivt ikke bare med blodlinjen :) vet dessverre ikke hvordan det fungerer, det med hormonene osv, men spør du dær du skal, så får du nok svar :)

Huffa da :-( d var leit å høre!!! Har du fått menstruasjon da? Når blir neste forsøk ?

Har ikke fått mensen, håper den kommer snart. Jeg kunne startet opp igjen ved neste eggløsning hadde det ikke vært for at de tar ferie nå.. Så neste inn sett blir i august, i uke 33 :)
Håper på et bedre resultat da;)

Sent from my iPad using BV Forum

"Tahini: jeg skjønner at det er tøft! Jeg tenker på deg og krysser fingrene for deg at du vil lykkes nå. Men husk at det er veldig tidlig enda og det er fortsatt håp :) masse lykke til <3 heier på deg/dere :) klem og god natt."

Tusen take sweet-dreams. Jeg fikk dessverre også min negative test bekreftet :( Jeg prøver igjen over sommeren og funker ikke det drar jeg til en superbra klinikk i Hellas. tvi tvi!

"Tahini: jeg skjønner at det er tøft! Jeg tenker på deg og krysser fingrene for deg at du vil lykkes nå. Men husk at det er veldig tidlig enda og det er fortsatt håp :) masse lykke til <3 heier på deg/dere :) klem og god natt."

Tusen take sweet-dreams. Jeg fikk dessverre også min negative test bekreftet :( Jeg prøver igjen over sommeren og funker ikke det drar jeg til en superbra klinikk i Hellas. tvi tvi!
Så kjedelig du òg fikk negativ test. Mange negative tester på den gruppen fortiden ! Men det må jo bare bety at trenden må snu snart ;)
Lykke til med neste prøveperiode :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for hyggelig mld lykke3 :-) vet du/dere jeg er bare så takknemlig for gullet jeg har og om vi får ett barn til så er det ett stort bonus og da blir jeg også veldig takknemlig men vi som har barn fra før er jo veldig heldig <3 jeg skal på ul på onsdag neste uke og får da vite når jeg skal på Rikshospitalet for inseminasjon. Skal ikke ta noe hormoner fordi det blir for tett med siste behandlingen. Har hormonene fortsatt i kroppen. Blir spennende da :-)

Tahini: huffa det var synd å høre!! :-( ikke gi opp håpet. Lykke til på neste forsøk! prøv å slappe av og ikke tenk så mye på graviditet. Gå å tenk at det ikke blir likevel og vips er du gravid skal du se ;-) det skal jeg gjøre sånn etter neste innsett ;-) tvi tvi og stor klem <3

Hei hei. Da har jeg nettopp vært til inseminasjon. Håper det går bra denne gang!! :-) jeg lurer på hvor lenge dere måtte sitte i ro etter innsett. Litt redd for at jeg ikke satt lenge nok. Satt i noen min og spurte legen om jeg skal sitte litt til eller kan kle på meg. Skjønte først ho mente at jeg kunne kle på meg men virket litt som jeg misforsto for ho sa etterpå at det er greit å sitte i 10 min men jeg tenkte da etterpå at jeg satt ikke så lenge..

Hei hei. Da har jeg nettopp vært til inseminasjon. Håper det går bra denne gang!! :-) jeg lurer på hvor lenge dere måtte sitte i ro etter innsett. Litt redd for at jeg ikke satt lenge nok. Satt i noen min og spurte legen om jeg skal sitte litt til eller kan kle på meg. Skjønte først ho mente at jeg kunne kle på meg men virket litt som jeg misforsto for ho sa etterpå at det er greit å sitte i 10 min men jeg tenkte da etterpå at jeg satt ikke så lenge..

Vet dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Ville bare si lykke til:-) Denne gangen skal det gå bra:-)

Tusen takk <3 nå er jeg ihvertfall ikke på utkikk etter ev. symptomer og tegn til graviditet :-) prøver å ta det m ro og ikke tenke så mye på graviditet :-) ikke så lett men synes det funker denne gangen da. Tenker på det selvfølgelig på det innimellom men det tror jeg er normalt. Men har litt stress da for det går i ett på jobben og full fres i heimen så det er full rulle hver dag. Så får jo ikke tatt d m ro egentlig. Men jeg har håp at det går bra denne gangen. Idag er d rugedag 4 faktisk. Spennende tid. Neste uke fredag skal vi på tur til Lillehammer og d gleder jeg meg til. Da blir det litt ferie :-)

Selvfølgelig går det bra denne gangen:-D Jeg skal heia på deg som bare det:-)

Deilig med ferie. Jeg har halvannen uke igjen før det er 4 uker ferie. Gleder meg:-D

Hei

Jeg tok en test både onsdag og idag. Testen var ugyldig på onsdag. Ny test idag og den var negativ :-( Kan jeg likevel være gravid?

Når jeg var gravid første gangen så tok jeg en test 9 dager etter insetting og den var positiv.
Jeg også tok en test i dag på rugedag 10. Den var negativ... :( Så regner med at løpet er kjørt... Etter 11 år og seks forsøk er det nok bare å innse at det ikke blir noen biologiske barn på oss. :(

Selvfølgelig går det bra denne gangen:-D Jeg skal heia på deg som bare det:)

Deilig med ferie. Jeg har halvannen uke igjen før det er 4 uker ferie. Gleder meg:-D

Takk kokosnøtta :-) det er godt å høre. Var litt innom din profil og såg at du har fødselsdag samme dag som jeg :-D artig hehe. Men lurer litt på om du er gravid nå eller prøver du?

Ja blir godt med ferie :-)

Jeg også tok en test i dag på rugedag 10. Den var negativ... :( Så regner med at løpet er kjørt... Etter 11 år og seks forsøk er det nok bare å innse at det ikke blir noen biologiske barn på oss. :(

Huffa så trist!! Hvilken type behandling har dere prøvd? Hvor holder dere til hen? Hvilken diagnose? Sender deg en varm klem. Tror det er lurt å prøve å slappe av under forsøkene. Det tror jeg hjelper veldig på å bli gravid :-)

Back
Topp